پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:07   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 89880صفحه نخست » بازار سرمایه و اقتصاددوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 - 13:10
جلوگیری از قیمت‌گذاری سلیقه‌ای مسکن در کرج
ترابر نیوز: رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج با بیان اینکه حذف قیمت فروش ملک از سایت‌ها به نفع بازار است گفت: این سایت‌ها مانند کاغذ قیمت خرید و فروش پشت شیشه مغازه‌هاست که پیشتر ممنوع اعلام شده بود.
  
ترابر نیوز:
مسکن

محمد قمی در گفت و گو با ایسنا در خصوص حذف قیمت خرید و فروش املاک از سایت‌های اینترنتی گفت: این اعلام قیمت ملک و املاک در سایت‌ها ثمره‌ای جز ایجاد بحران در بازار ندارد و باعث می‌شود قیمت‌هایی سلیقه‌ای و غیر واقعی بر روی املاک گذاشته شود.

وی در ادامه افزود: این سایت‌ها مانند کاغذ قیمت خرید و فروش پشت شیشه مغازه‌هاست که پیشتر ممنوع اعلام شده بود، این سایت‌ها خود باعث افزایش قیمت می‌شوند، همانگونه که در دوران گذشته کاغذ پشت شیشه‌ها باعث افزایش قیمت و ایجاد جو روانی منفی می‌شد.

قمی در ادامه اظهار کرد: افراد بر اساس سلیقه در این سایت‌ها اعلام قیمت می‌کردند، فرضاً با دیدن قیمت ملکی تصور می‌کردند که ملک خودشان چند برابر این ملک می‌ارزد، پس قیمتی مطابق تصور و سلیقه خود اعلام می‌کردند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج افزود: این ممنوعیت ثبت قیمت اگر باعث کاهش قیمت نشود در حداقل ترین حالت باعث بحران نمی‌شود و جو روانی منفی نیز ایجاد نمی‌کند.

وی در پایان افزود: البته باید مدتی از این طرح بگذرد تا نتیجه آن مشخص شود، فعلاً که بازار در رکود است و باید تا پایان ماه رمضان و فصل تابستان که فصل خرید و فروش ملک است صبر کنیم.


انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 667 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار