سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:51   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 89783صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل شنبه، 7 اردیبهشت 1398 - 07:43
شهرداری آینده چیتگر را به جهنم تبدیل نکند
شهرداری آینده چیتگر را به جهنم تبدیل نکنداعطای مجوز های پی در پی جهت ساخت برج های بزرگ در کنار هم در منطقه 22 آینده تاریکی برای این منطقه جدید ساخت رقم خواهد زد. زیر ساخت های منطقه 22 اصلا برای چنین جمعیت انبوهی پاسخگو نخواهد بود.
  

ترابر نیوز:

اعطای مجوز های پی در پی جهت ساخت برج های بزرگ در کنار هم در منطقه 22 آینده تاریکی برای این منطقه جدید ساخت رقم خواهد زد. زیر ساخت های منطقه 22 اصلا برای چنین جمعیت انبوهی پاسخگو نخواهد بود. خیابان های با عرض کم، برج های بلند و متراکم و زیر ساخت های حمل و نقل ضعیف آینده این منطقه زیبا و مناسب را نا زیبا و رنج آور خواهد نمود و در این بین شهرداری بدون داشتن برنامه و استراتژی 20 تا 50 ساله مستحکم و قابل  دفاع بر افزایش درآمد ناشی از فروش تراکم و سایر درآمدهای حاصله می اندیشد. هیچ مرجع و سازمانی نیز شهرداری منطقه 22 را ملزم به ارائه طرح جامع 50 ساله توسعه شهرسازی و زیرساخت های مربوطه در منطقه 22 نمی کند و همه برای وقوع فاجعه ازدهام جمعیت و عوارض وخیم حاصل از آن به نظاره نشسته ایم.

این نوشته به عنوان یک سند می ماند تا آیندگان بدانند سکوت و بی تحرکی مردم منطقه و مسئولین مربوطه چه عواقب دردناکی به دنبال خواهد داشت.

 

تصاویر برج سازی منطقه 22 تهران

 

 در کشورهای مترقی برج ها با فاصله مناسب از هم ساخته می شوند و زیر ساخت های لازم خصوصا جاده و اتوبان و پارک و مترو و سیستم حمل و نقل قوی در کنار برج سازی لحاظ می شود یا برج ها در حاشیه رودخانه ساخته می شوند. در منطقه 22 هیچ یک از این اصول به درستی اعمال نشده و نمی شود

 

 

تعداد بازدید: 1063 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار