چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:16   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 88035صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلپنجشنبه، 1 آذر 1397 - 12:30
قیمت سوخت شناورهایی که در آب‌های داخلی تردد می‌کنند هر لیتر ۳۰۰۰ ریال است/ مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز شناورها وجود ندارد
ترابر نیوز: معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تکذیب افزایش قیمت سوخت شناورها که به نقل از وی در برخی رسانه ها عنوان شده بود، تاکید کرد: قیمت سوخت شناورهایی که در آب‌های داخلی تردد می‌کنند هر لیتر ۳۰۰۰ ریال است.
  
ترابر نیوز:

 

هادی حق شناس

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هادی حق شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، درباره  قیمت سوخت شناورهایی که در آب‌های داخلی تردد می‌کنند، گفت: نرخ فروش سوخت فرآورده‌های نفتی از جمله نفت گاز مصرفی شناورها براساس مصوبات هیات وزیران و در راستای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است.

وی توضیح داد: طبق مصوبه هیات وزیران مقرر شده است سوخت شناورهایی که در آب‌های داخلی تردد می‌کنند بر مبنای نرخ یارانه‌ای (هر لیتر۳۰۰۰ریال) و نرخ شناورهایی که در آب‌های بین‌المللی و مشرف به کشورهای همسایه تردد می‌نمایند به نرخ غیریارانه‌ (بانکرینگ) محاسبه و تحویل شود.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: براساس مصوبه هیات وزیران و هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان‌های ذیربط، از طریق سیستم جامع دریایی سوخت شناورهای سنتی با ظرفیت زیر ۵۰۰ تن از آن بخشی را که شناورها در آب‌های داخلی تردد می‌نمایند به نرخ یارانه‌ای (۷۰ درصد سوخت مصرفی) و مابقی سوخت در آب‌های بین‌المللی با نرخ غیریارانه‌ای (بانکرینگ) محاسبه و تحویل می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچگونه مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز شناورها وجود ندارد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، حق‌شناس در پایان خاطر نشان کرد: قیمت سوخت شناورهای چوبی صیادی و تجاری  با نرخ ۳۵۰۰۰ ریال به هیچ عنوان صحیح نیست و قیمت آن هر لیتر ۳۰۰۰ ریال است.

 

تعداد بازدید: 1290 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار