پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:07   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 86861صفحه نخست » هوایی2شنبه، 27 مرداد 1397 - 09:30
اتصال بندر چابهار به شبکه حمل و نقل ریلی؛ اصلی ترین فاکتور کاهش بهای تمام شده کالا
ترابر نیوز: رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی ضمن بازدید از اسکله های صیادی کنارک از نزدیک با اعضای شورای شهر کنارک دیدار و بر ایجاد زیرساخت های ایمنی در اسکله های صیادی با توجه به ترافیک قابل ملاحظه لنج ها و قایق ها تأکید کرد.
  
ترابر نیوز:

چابهار

‌به گزارش ایسنا- ‌حسین هاشمی تختی ضمن بازدید از اسکله های صیادی کنارک از نزدیک با اعضای شورای شهر کنارک دیدار و بر ایجاد زیرساخت های ایمنی در اسکله های صیادی با توجه به ترافیک قابل ملاحظه لنج ها و قایق ها تأکید کرد.

هاشمی در ادامه بازدید یک روزه از قطعه اول پروژه احداث راه آهن چابهار-ایرانشهر-زاهدان بعنوان یکی از زیرساخت های اصلی توسعه محور شرق کشور گفت: ایجاد دسترسی های ریلی در بنادر و اتصال آن به شبکه حمل و نقل ریلی کشور از مهمترین فاکتورهای کاهش بهای تمام شده کالا و ایجاد مزیت رقابتی؛ حائز اهمیت بوده‌ که سرمایه گذاری دولت همراه با ایجاد مشوق های بخش خصوصی بمنظور ورود و تکمیل کننده این حوزه ضرورت دارد‌.

هاشمی تختی تسریع در تکمیل طرح های توسعه ای پسکرانه بندری؛ متناسب با رشد و جهش احداث و تجهیز طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار را امری ضروری دانست.

وی به جهت ارتقاء بخش صیادی بعنوان یکی از فاکتورهای اصلی تجارت و اشتغال شهر کنارک خواستار طراحی و توسعه نوین اسکله های مذکور شد.

رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مسئولان بخش های دریایی کشور می بایست رسیدگی به مشکلات، موضوعات بیمه‌ای و تسهیل در فرآیند های دریانوردان باشد.

در همین راستا وی به جهت پیگیری مشکلات و دلجویی از دریانوردان آزاد شده از چنگال دزدان دریایی سومالی با سرکشی به منازل ۲ تن از این رهاشدگان از نزدیک در جریان آزادسازی، مشکلات و موانع آنان قرار گرفت .


انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 759 ،    
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار