چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:10   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 86214صفحه نخست » بین المللپنجشنبه، 21 تیر 1397 - 11:57
آمریکا شرکت هایی را که در طرح خط لوله انرژی روسیه همکاری می کنند، تهدید کرد
ترابر نیوز: به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از واشنگتن، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد هر شرکتی که در پروژه احداث خط لوله صادرات انرژی روسیه مشارکت کند، با تحریم های آمریکا مواجه خواهد شد.
  
ترابر نیوز:

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آمریکا تاکید کرد شرکت هایی که در بخش احداث خط لوله انتقال انرژی روسیه فعالیت دارند، با خطر تحریم مواجه اند.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از واشنگتن، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد هر شرکتی که در پروژه احداث خط لوله صادرات انرژی روسیه مشارکت کند، با تحریم های آمریکا مواجه خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه آمریکا با پروژه نورد استریم 2 مخالف است، افزود: وزارت امور خارجه بر این باور است که خط لوله نورد استریم 2 ثبات و امنیت کلی انرژی اروپا را تضعیف می کند زیرا ابزار دیگری برای اعمال فشار سیاسی بر کشورهای اروپایی در اختیار مسکو قرار می دهد. "علاوه بر آنکه روسیه می داند این خط لوله اروپا را تقسیم می کند و از این تقسیم به نفع خود بهره خواهد گرفت."
روز چهارشنبه در اجلاس ناتو در بروکسل رئیس جمهور آمریکا به دلیل همکاری آلمان با روسیه در پروژه خط لوله نورد استریم 2 و همچنین خریدن نفت و گاز روسیه از برلین انتقاد کرد.

تعداد بازدید: 681 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار