چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:18   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 84320صفحه نخست » هوایی2سه شنبه، 22 اسفند 1396 - 15:25
زنان مبلغ بی حجابی عقب مانده هستند
ترابر نیوز: رئیس جمهور: خانم هایی که مبلغ بی حجابی و بی بند و باری هستند غالبا افراد عقب مانده و بی سوادی هستند و چیزی که در زندگی آنها وجود ندارد ایثار است.
  
ترابر نیوز:

خبرگزاری فارس: زنان مبلغ بی حجابی عقب مانده هستند

رخدادهای 22 اسفند  63

چکیده:

  • امام خمینی: دولت و بازار باید پشتیبان یکدیگر باشند.

 

  • آیت الله خامنه ای:  امروز زن ایرانی سرمشق و الگوی زنان مسلمان کشورهای دیگر است.

 

  • رزمندگان اسلام قرارگاه فرماندهان عراقی در شرق دجله را فتح کردند.

 

  • 107 تن از نیروهای بعثی اسیر و بیش از 500 تن کشته و زخمی شدند.

 

  • پایگاه های موشکی سپاه آماده حمله به شهرهای عراق شدند.

 

دیدار مسئولین کمیته امداد با امام خمینی

مسئولین کمیته امداد امام خمینی به همراه تنی چند از معتمدان بازار صبح دیروز به حضور امام خمینی رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رسیدند و با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا آقای عسکر اولادی گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این نهاد مردمی را به استحضار امام امت رساند. امام خمینی در این دیدار فرمودند: آنچه بارها گفته ام این است که همه شما پشتیبان یکدیگر باشید دولت پشتیبان بازار و بازار هم پشتیبان دولت. ما باید این انقلاب را چون امانتی نگهداریم و همه میدانیم از آنجا که می خواهیم اسلام را به دنیا عرضه کنیم همه با ما مخالف هستند.

امام با اشاره به حملات رژیم عراق به شهرهای بی دفاع میهن اسلامی فرمودند: امروز که عراق به شهرهای بی دفاع ما حمله می کند منافقین رسما برای رژیم عراق جاسوسی می کنند و این جاسوسی را هم اعلام می کنند. آیا یک ایرانی برای دشمن ایران جاسوسی می کند؟(1)

 

آیت الله خامنه ای: زنان مبلغ بی حجابی عقب مانده و بی سواد هستند

گروهی از خواهران شاغل در بخش های فرهنگی، خدماتی و سیاسی کشور به مناسبت سالروز میلاد پر سعادت حضرت فاطمه زهرا «س» و روز زن با آیت الله خامنه ای رئیس جمهور کشورمان دیدار کردند.

رئیس جمهور در این دیدار گفت: زن گرداننده تاریخ است و در جامعه نقشی تعیین کننده می تواند داشته باشد. امروز زن ایرانی سرمشق و الگوی زنان مسلمان کشورهای دیگر است. در بسیاری از کشورهای اسلامی امروز چه در کشورهای عربی و چه غیر عربی مسلمان مخصوصا در میان زنان جوان موجی به سمت منش زن ایرانی بوجود آمده است.

رئیس جمهور به تعدادی از زنان بی هویت جامعه اشاره کرد و گفت: خانم هایی که مبلغ بی حجابی و بی بند و باری هستند غالبا افراد عقب مانده و بی سوادی هستند و چیزی که در زندگی آنها وجود ندارد ایثار است.(2)

 

اسارت 5 تن از فرماندهان رده بالای ارتش عراق

قرارگاه خاتم الانبیاء مرکز عملیات مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد رزمندگان سلحشور لشکر توحید ساعت 11 و 20 دقیقه دیشب به منظور پاسخگویی به حملات ددمنشانه رژیم بعثی عراق در حمله به مناطق مسکونی و نیز ضربه زدن و انهدام نیروهای دشمن، عملیاتی را با رمز یا  فاطمه زهرا آغاز کردند و پیروزی های درخشانی را به دست آوردند. در این عملیات که در منطقه شرق دجله در خاک عراق علیه نیروهای پیاده مکانیزه دشمن آغاز شد سلحشوران کفرستیر اسلام تاکنون موفق شده اند تعداد زیادی از دشمن را کشته، زخمی یا اسیر کنند. در بین اسرا 5 تن از فرماندهان رده بالای ارتش عراق حضور دارند. طبق آخرین گزارش ها در این عملیات تاکنون گروهان های یک، دو و سه از گردان 2 تیپ 429 پیاده ارتش عراق منهدم شده اند. در این عملیات 107 تن از نیروهای بعثی اسیر و بیش از 500 تن کشته و زخمی شدند. همچنین 20 دستگاه تانک منهدم و 2 فروند هلیکوپتر نیز سرنگون شدند.(3)

 

آمادگی یگان موشکی سپاه برای حملات تلافی جویانه به خاک عراق

یگان های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده حمله به شهرهای عراق شدند. یکی از فرماندهان و آگاهان نظامی سپاه با اعلام این خبر گفت: یگان های موشکی سپاهیان اسلام هدف های پیش بینی شده ای را در داخل خاک عراق در تیررس خود دارند که در صورت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی عراق در حمله به مناطق مسکونی کشورمان مناطق حساس نظامی و اقتصادی عراق زیر آتش موشک های زمین به زمین قوای اسلامی قرار خواهد گرفت.

این منبع نظامی افزود: نیروهای اسلام توانایی کامل دارند که تمامی مناطق حساس اقتصادی و نظامی عراق را با حملات موشکی خود فلج نموده و منهدم کنند. گفتنی است بامداد دیروز نخستین حمله موشکی قوای اسلام روی مناطق صنعتی و اقتصادی شهر کرکوک عراق با موفقیت تمام انجام شد و بخش وسیعی از مراکز حساس این شهر با خاک یکسان شد.(4)

منابع:

1. اطلاعات، 22 اسفند 63، ص 3
2. اطلاعات، 22 اسفند 63، ص 3
3.جمهوری اسلامی، 22 اسفند 63 ، ص 2 و 4
4. اطلاعات، 22 اسفند 63، ص 2

انتهای متن/

 

تعداد بازدید: 301 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار