چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:49   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 82969صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 19 دی 1396 - 15:00
آماده هرگونه کمک به نفتکش ایرانی هستیم
ترابر نیوز: دبیر کل آیمو (سازمان بین‌المللی دریانوردی) در پی حادثه نفتکش ایر انی و مفقود شدن خدمه آن پیام همدردی داد و برای ارایه کمک‌های فنی اعلام آمادگی کرد.
  
ترابر نیوز:

دبیر کل آیمو: آماده هرگونه کمک به نفتکش ایرانی هستیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، کی تک لیم دبیرکل آیمو در پی سانحه تانکر sanchi و مفقود شدن خدمه آن پیامی به شرح زیر ارسال کرد:
" فکر و دعای ما همراه دریانوردانی است که در پی سانحه تانکر سانچی و تصادم آن در آبهای چین همچنان مفقود هستند.مراتب همدردی عمیق خود را به خانواده و دوستداران آنها ابراز مینمایم.
همچنین لازم می دانم از همه کسانی که در عملیات جستجو و نجات در سطح بین المللی شرکت داشته اند و تلاشهایشان برای اطفا حریق و پاکسازی آلودگی شرکت داشته اند تشکر نمایم.
ما لحظه به لحظه این سانحه را دنبال و رصد می کنیم. آیمو آمادگی دارد تا هرگونه کمک فنی نیاز باشد را در اختیار بگذارد. در بلند مدت انتظار می رود بررسی کاملی از سانحه بعمل آید و نتایج آن و یافته های مربوط به آن به اطلاع آیمو برسد تا ما بتوانیم هر چه در اختیار داریم بکار بگیریم و وقوع سوانح مجدد را به حداقل برسانیم."

تعداد بازدید: 493 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار