سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 16:54   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 80981صفحه نخست » هوایی2چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 15:24
نخستین اولویت اصفهان گردشگری است
ترابر نیوز: شهردار اصفهان گفت: از مردم، بخش خصوصی، NGO ها، دانشگاه و همه افرادی که صاحب سرمایه هستند و یا سرمایه گذاری می‌کنند برای همکاری با شهرداری اصفهان دعوت می‌شود.
  
ترابر نیوز:

شهردار اصفهان

قدرت الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولویت اول اصفهان که به طور جد پیگیری خواهیم کرد موضوع گردشگری و تبدیل  اصفهان به قطب اصلی گردشگری کشور است، در این زمینه قول می‌دهیم و برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به موضوع مهم مشارکت اجتماعی، افزود: در این زمینه راهکارهایی در دست داریم که بتوانیم توان همکاری را در مدیریت شهری افزایش داده و از همه افراد در بخش‌های عمومی و خصوصی همکاری بگیریم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: مردم، NGO ها دانشگاه و همه افرادی که صاحب سرمایه هستند و یا سرمایه گذاری می‌کنند برای همکاری دعوت می‌شوند چراکه اصفهان به مشارکت اجتماعی نیاز دارد.

نوروزی به چالش‌های اصفهان اشاره کرد و گفت: چند چالش بزرگ و مهم از جمله آلودگی هوا، ترافیک، محیط زیست و جریان آب در رودخانه زاینده رود از مهم‌ترین چالش‌هایی است که باید برای رفع آنها برنامه ریزی و تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر زاینده رود جاری نباشد توسعه در اصفهان به درستی محقق نمی‌شود و شادابی به عنوان مبحثی مهم که باید مدنظر باشد تحقق نمی‌یابد. آب و زاینده رود برای اصفهان مهم و از دغدغه‌های اصلی محسوب می‌شود و پیگیری آن یک اصل مهم به حساب می‌آید.

انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 400 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار