چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:47   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 78114صفحه نخست » هوایی2دوشنبه، 23 اسفند 1395 - 13:45
حاکم شدن اخلاق در تولید، موجب افزایش کیفیت کالای ایرانی می شود
ترابر نیوز: رئیس دانشگاه زنجان گفت: حاکم شدن اخلاق در تولیدات داخلی، موجب افزایش کیفیت کالای ایرانی، اقبال هرچه بیشتر مردم به این محصولات و رونق گرفتن تولیدات داخلی می شود.
  
ترابر نیوز:

خلیل جمشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای افزایش رونق فروش کالاهای ایرانی، باید اخلاق و امانتداری سرلوحه تولید کننده داخلی قرار گیرد.
وی با اشاره به عرق ملی مردم نسبت به خرید کالای ایرانی در شرایط حساس فعلی منطقه و جهان، بیش از هر زمان دیگری تصریح کرد: باید با آسیب شناسی، مشکلات تولید با هدف افزایش فروش این اجناس در سطح بازار رفع شود.
رئیس دانشگاه زنجان اظهار کرد: اگر مردم در خرید بعضی از کالاها اقبال نشان نمی دهند، به خاطر رعایت نکردن امانت در زمان تولید است، چراکه میزان درآمد مردم اجازه نمی دهد، تا در هر سطح کیفیتی از یک کالا، آن را بخرند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم معتقدند اگر کیفیت تولیدات داخلی در حد مطلوب باشد، مشکلی در خرید اجناس ایرانی ندارند، بنابراین کیفیت باید به گونه ای باشد که به غیر از بازار داخلی تولید کننده به فکر بازارهای جهانی نیز باشد.
جمشیدی به پویش 'عید ایرانی، کالای ایرانی' خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اینگونه پویش ها به قطع به رونق اقتصاد و تولید داخل کمک می کند و بنده نیز به طور کامل به این نوع حرکت ها اعتقاد دارم.
رئیس دانشگاه زنجان با تبیین ضرورت های فرهنگ سازی در حوزه استفاده از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: دانشگاهیان در شکل گیری فرهنگ در جامعه نقش مهمی را ایفا می کنند و باید از فرصت اعتمادی که مردم به اقشار دانشگاهی دارند به نحو احسن استفاده کنند.
وی تاکید کرد: مدیران نیز در اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در این حوزه باید نگاه خود را اصلاح کنند.
 

 

 

انتهای پیام /*

تعداد بازدید: 341 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار