چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:01   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 75790صفحه نخست » هوایی2چهارشنبه، 7 مهر 1395 - 15:00
مرگ 16 هزار و 500 نفر در تصادفات سال گذشته
ترابر نیوز: جانشین پلیس راهور با اشاره به کاهش آمار سوانح رانندگی در 10 سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته 16 هزار و 500 نفر را در تصادفات رانندگی از دست دادیم و 313 هزار نفر مصدوم، مجروح و معلول و از کار افتاده شدند.
  
ترابر نیوز:

سردار موسی امیری جانشین پلیس راهور ناجا

به گزارش ایسنا، سردار موسی امیری در جشن  بهار دانش و دانش‌آموزان همیار پلیس که صبح امروز در دبستان دخترانه غنچه‌های انقلاب برگزار  شد،اظهار کرد: سالانه سرمایه‌های عظیم انسانی به خاطر سوانح رانندگی از بین می‌رود.

وی از پیشگیری به عنوان بهترین راهکار برای کمتر شدن سوانح رانندگی نام برد و خاطرنشان کرد: پیشگیری یعنی از همه ابزارها در جامعه کمک گرفت و استفاده کنیم تا سوانح رانندگی کمتر رخ دهد که اجرای قوانین ، آموزش و فرهنگ‌سازی در این باره نقش بسرایی دارد.

به گقته امیری، استفاده از تلفن همراه 4 برابر خطر سوانح را بیشتر می‌کند. همچنین پیامک دادن در حال رانندگی احتمال بروز سوانح را 11 برابر بیشتر می‌کند این در حالیست که بستن کمربند ایمنی نیز می‌تواند تا 50 درصد خطر مرگ را کاهش دهد.

جانشین پلیس راهور خطاب به دانش‌آموزان همیار پلیس گفت: مهم‌ترین ماموریت شما این است که نگذارید بزرگترها از تلفن همراه استفاده کنند و با توصیه به بستن کمربند ایمنی و رعایت سرعت مجاز ، آمار سوانح رانندگی را در کشور کم کنیم.

امیری در پایان اظهار کرد: ما می‌توانیم به درستی این نسل را آموزش داده تا جامعه ما بهتر از دیروز پذیرای نظم و قانون برای زندگی آرام‌تر و بهتر باشد. دانش‌آموزان نیز با رعایت قوانین نظم‌بخشی در زندگی اجتماعی را فراخواهند گرفت.

مرگ 16 هزار و 500 نفر در تصادفات سال گذشته

انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 512 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار