چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:17   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 74917صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلچهارشنبه، 10 شهریور 1395 - 16:26
اختصاص اعتباربرای ایجادبزرگراه وراههای اصلی درکشور
ترابر نیوز: امسال 28 هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بزرگراه و راههای اصلی در کشور اختصاص یافته است .
  
ترابر نیوز:
یاسوج خبرگزاری صداوسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد،معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی در بازدید از محور اختصاص اعتباربرای ایجادبزرگراه وراههای اصلی درکشورهای ارتباطی گچساران گفت:امسال 28 هزار میلیارد ریال اعتباربرای احداث بزرگراه و راههای اصلی در کشور اختصاص یافته است .
خیر اله خادمی افزود: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های دولت در سال 95 برای ساخت و توسعه راههای اصلی و بزرگراههای کشور اختصاص یافت.
وی با بیان اینکه هزارو 650 میلیارد تومان از این اعتباربرای شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل زیر بنایی کشور هزینه میشود ادامه داد: هزارو 200 میلیارد تومان نیز به ادارت کل را ه و شهرسازی استانها اختصاص یافت.
معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه هم اکنون 5 هزار کیلومتر بزرگراه و 3 هزار کیلومتر راه اصلی در کشور در حال ساخت است گفت: برای تکمیل محورهای در حال ساخت بیش از 11 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که
در صورت تامین منابع اعتباری مورد نیاز در مدت 4 سال به اتمام میرسند.
معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی افزود: برای توسعه و بهبود راه های ارتباطی کشور ساخت 35 هزار کیلومتر بزرگراه، آزادراه و راه اصلی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است.
تعداد بازدید: 1497 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار