چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:02   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 74553صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلیکشنبه، 31 مرداد 1395 - 16:22
قطار حومه‌ای پرند ۴ خطه می‌شود
ترابر نیوز: مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به ۴ خطه کردن قطار حومه گفت: ۵۰ درصد هزینه این پروژه از سوی شرکت عمران شهر جدید پرند پرداخت می‌شود.
  
ترابر نیوز:

قطار حومه‌ای

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی اکبر طاهری در این خصوص افزود: در هفته دولت ۸ هزار و ۳۴۰ واحد مسکن مهر با ۹ باب مدرسه افتتاح می شود و ۱۱ مدرسه نیز ظرف ۷ ماه در شهریور ۹۴ تحویل داده شده بود.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه مرکزی شهر ، دارالقرآن مرکزی شهر و مسجد امام جعفر صادق گفت: یکی از اقداماتی که در شهر پرند صورت گرفته است جابه جایی افراد بد حساب با افراد خوش حساب است، از ۶ ماه گذشته با دریافت مجوز از شورای مسکن استان تهران مبنی بر جا به جایی افراد خوش حساب و بدحساب برای تحویل زودتر واحدها صورت گرفته است.

وی افزود: در ۲ سایت بزرگ این طرح انجام شد و استقبال خوبی صورت گرفت و کسانی که مراجعه نمی کردند، آمدند واحدها را تحویل گرفتند.

مدیرعامل شهر جدید پرند درباره مترو این شهر به خبرگزاری صدا و سیما گفت: مترو پرند به شهرداری تهران واگذار شده و اکنون مترو از شهر آفتاب به فرودگاه امام شروع به ساخت کرده و ما آماده هستیم از منابع داخلی شرکت برخی هزینه ها را پرداخت کنیم تا مشکلاتی که در مسیر فرودگاه امام (ره) به شهر پرند است مرتفع شود.

وی افزود: علاوه بر مترو قطار حومه ای شهر تهران هم به این شهر می آید، که از ایستگاه راه آهن تهران به اسلامشهر و از آنجا به شهر پرند می رسد و قرار است ۴ خطه شود که ۵۰ درصد هزینه را شرکت عمران پرند پرداخت می کند.

طاهری درباره واحدهای فاقد متقاضی گفت: ما ۷ هزار واحد بدون متقاضی با پیشرفت ۳۰ درصد به بالا داشتیم که با اعلام فراخوان و حذف شرط برای دریافت واحدها ، ۱۰ هزار نفر مراجعه کردند و در حال پالایش آنها هستیم .

وی ادامه داد: ۲ تعاونی برای دریافت واحدهای فاقد متقاضی اعلام آمادگی کردند.

تعداد بازدید: 2484 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار