چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:24   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 71403صفحه نخست » هوایی2شنبه، 8 خرداد 1395 - 15:30
اگر خداترس بودیم، ‌وضعمان بهتر بود
ترابر نیوز: نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم خطاب به منتخبان دور دهم گفت: توصیه من به نمایندگان این است که وارد جریانات سیاسی نشوند و صلاح مردم را دنبال کرده و رهبری را تنها نگذارند. برای حل بقیه مشکلات،‌ خداوند کمک می کند.
  
ترابر نیوز:
 
علیرضا مرندی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره ارزیابی اش از مجلس نهم اظهار کرد: ما اگر همگی تلاش بیشتری کرده و وقت بیشتری گذاشته بودیم و صداقت کامل و خداترسی کامل داشتیم، وضعمان بهتر بود. به نظرم می‌رسد که ما گاهی خدا را  فراموش می‌کنیم. چون من خودم اینگونه هستم این را می‌گویم.

او تاکید کرد: اگر آنگونه که امام می‌فرمودند همواره خود را در محضر خدا می‌دیدیم، وضعمان متفاوت بود.

وزیر اسبق بهداشت و درمان بیان کرد:‌ سپاسگزار یک یک این مجلسی‌ها هستم، چون انسان‌های شریف فراوانی در آن دیده‌ام، ولی ارزش انقلاب ما آنقدر بالاست که تلاش بیشتر و صداقت، ازخودگذشتگی و ایثار بیشتری را می‌خواهد.

مرندی بهترین خاطره اش از مجلس نهم را مربوط به روزهای آخر این دوره دانست و گفت: مصوبه هفته قبل بر علیه آمریکا که دولت را مکلف کرد غرامت از آمریکا را پیگیری کند و خسارت بگیرد، روز خیلی خوبی را رقم زد. امیدوارم خدا توفیق دهد که بتوانیم در برابر ظلم و استکبار بایستیم.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش ما باید برای استحکام نظام و وحدت مردم باشد،‌ درباره روزهای بد مجلس نهم نیز بیان کرد: روزهایی که حرف‌هایی از تریبون مجلس زده شد که نظام را تضعیف و مردم را مایوس می‌کرد بدترین روزهای مجلس بود. البته خیلی اتفاق نیفتاد.

وی درباره چرایی سکوتش در اغلب جلسات مجلس نهم نیز گفت:‌ باید آدم حرف خوب برای زدن داشته باشد تا صحبت کند.

مرندی اظهار کرد: دوست داشتم خدمت بیشتری بکنم. امیداوارم آیندگان نیز مانند من دچار حسرت نشوند که البته احتمالا خواهند شد آنها چهار سال فرصت دارند اما چشم بر هم بزنند این چهار سال تمام می شود و برگشتنی نیست. من این را در وزارت بهداشت نیز تجربه کردم و غصه خوردم و مطمئن نیستم که روز بعد بهتر از روز قبل شده باشم.

تعداد بازدید: 536 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار