چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:53   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 62669صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلسه شنبه، 30 تیر 1394 - 13:27
فرسودگی اتوبوس عامل حادثه شهرک شهید باقری
ترابر نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به انتشار خبر فوت یک شهروند تهرانی به دلیل باز شدن در اتوبوس ضمن تسلیت به خانواده این مرحوم گفت: دلیل وقوع این حادثه باز شدن در اتوبوس نبوده بلکه به دلیل باز شدن و برخورد دریچه باتری اتوبوس بوده که به علت فرسودگی اتوبوس به طور ناگهانی رخ داده است.
  
ترابر نیوز:

 

dastjerdi (1 of 1)-1.jpg

 

 

 

به گزارش ایسنا، پیمان سنندجی در تشریح علت وقوع حادثه ای که صبح امروز منجر به فوت یک شهروند شده است، تصریح کرد: در قسمت عقب اتوبوس ها دریچه ای مخصوص باتری وجود دارد که حادثه مذکور به دلیل باز شدن نابهنگام این دریچه و برخورد آن با عابر رخ داده است.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تسلیت به خانواده متوفی و ابراز تاسف از وقوع این اتفاق گفت: مرحوم مردی 63 ساله بوده است.

 

وی تاکید کرد: اتوبوس مذکور متعلق به بخش خصوصی و شرکت راهور سبز پایتخت بوده و دلایل کارشناسی مبنی بر عدم رعایت فاصله مطمئنه از سوی اتوبوس، عدم رعایت سرعت مطمئنه و یا عجله در پیاده کردن مسافران در بروز این اتفاق وجود ندارد.

براساس گزارش شهرنوشت، سنندجی با پرداختن به لزوم نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی اعلام کرد: تنها دلیل وقوع این حادثه ناراحت کننده، فرسودگی اتوبوس بوده که منجر به بروز چنین حادثه تلخی شده است.

انتهای پیام

 

تعداد بازدید: 1050 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار