سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:38   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 62634صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلجمعه، 26 تیر 1394 - 15:07
توقیف خودروی رانندگان متخلف تا پایان تعطیلات
ترابر نیوز: رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی اعلام کرد : خودروی کسانی که در این روزهای پر ترافیک تخلفات حادثه ساز داشته باشند، بدون کوچک ترین ملاحظه ای توقیف می شود و تا پایان تعطیلات به آنها تحویل داده نخواهد شد .
  
ترابر نیوز:
توقیف خودروی رانندگان متخلف تا پایان تعطیلات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی درباره وضع جاده ها در دور دوم سفرهای تابستانی اظهار داشت : گزارش های پیش از ظهر نشان می دهد محور کرج - چالوس بار ترافیکی نیمه سنگین داشته و به همین علت از ساعت 13:30 تا 3 بامداد فردا این محور یکطرفه اعلام شده است .

وی بار ترافیکی محور هراز را هم نیمه سنگین و در برخی قسمت ها سنگین اعلام کرد و تصریح کرد : سنگین ترین بار ترافیکی در محور تهران - کرج ، کرج - قزوین و قزوین - رشت گزارش شده است و بر اساس برآوردهای پلیس بار ترافیکی در روزهای آینده هم ادامه خواهد یافت .
 

سفر 2

 

وی سرعت ، سبقت غیرمجاز ، حرکات آکروباتیک رانندگان خطرساز ، بی توجهی به جلو و انحراف به چپ را عمده ترین تخلفات رانندگان دانست و تاکید کرد اگر رانندگان مقررات پلیس را رعایت کنند ، سفرهای ایمنی خواهند داشت .

سردار مهری درباره کسانی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند گفت : خودروی کسانی که در این روزهای پر ترافیک تخلفاتی داشته باشند که علاوه بر جان خود ، جان دیگران را هم به خطر می اندازد ، بدون کوچک ترین ملاحظه ای متوقف می شود و تا پایان تعطیلات هم به آنها تحویل داده نخواهد شد .

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح ویژه ترافیکی تابستان امسال ، از کاهش هشت درصدی تصادف های جاده ای در مرحله نخست سفرهای تابستانی خبر داد و گفت : پلیس راهنمائی و رانندگی با مجموعه سازمان ها و دستگاه های امدادی و خدماتی همچون اورژانس ، هلال احمر ، امداد خودروها ، بیمه ها و حتی قوه قضائیه جلسات مشترکی برگزار کرده و برنامه ریزی مناسبی انجام داده است .

 

سفر 3


سردار مهری آغاز و پایان مرحله دوم سفرهای تابستانی را از دیروز تا چهارم مهر اعلام کرد و افزود : برای اجرای این مرحله از سفرها از نیروها و امکانات سایر بخش های نیروی انتظامی نیز استفاده شده است تا بتوان بستر مناسبی را برای ارائه بهترین خدمات به مردم فراهم کرد.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی از مردم خواست برای آگاهی از وضع جاده ها و اطلاع از خدمات ترافیکی به سایت rahvar120ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن گویا و 24 ساعته 88825555 تماس بگیرند تا از محدودیت ها و ممنوعیت های پلیس مطلع شوند .

تعداد بازدید: 325 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار