چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:07   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59929صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلچهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 - 23:08
۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرسازی خط‌آهن تبریز - میانه
ترابر نیوز: رئیس جمهوری با اشاره به مشکلات مردم آذربایجان شرقی در حوزه راه و راه‌آهن گفت: بزرگراه تبریز - اهر و آزادراه‌های تبریز - بازرگان و تبریز - سهند تا پایان سال ۹۵ تکمیل می‌شوند.
  
ترابر نیوز:

حسن روحانی

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن روحانی امروز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت در سفر هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی در جمع مردم این استان با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی گفت: کل مسیر بزرگراه تبریز - اهر با اختصاص ۹۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۹۵ تکمیل می‌شود.

وی افزود: آزادراه تبریز - بازرگان به طول ۲۵۰ کیلومتر ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که دولت با مشارکت ۶۵ درصدی بخش خصوصی این پروژه را کلنگ‌زنی می‌کند که تبریز با احداث این آزادراه به لحاظ اقتصادی و تجاری شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

رئیس جمهوری یادآور شد: زیرسازی راه‌آهن تبریز - میانه در سال‌های ۹۴ و ۹۵ با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود و دولت برای سایر امور این خط ریلی همزمان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

روحانی اضافه کرد: دولت برای تکمیل آزادراه ۱۸ کیلومتری تبریز - سهند که می‌تواند مشکل ترافیک تبریز را حل کند تصمیم‌گیری کرد و با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا سال ۹۵ عملیات احداث این آزادراه را به پایان می‌رساند./

 

تعداد بازدید: 134 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار