چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:09   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 59562صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلچهارشنبه، 23 اردیبهشت 1394 - 15:56
پروژه راه‌آهن خراسان جنوبی سبب توسعه اقتصادی منطقه شرق کشور می‌شود
ترابر نیوز: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه عزم دولت تدبیر و امید بر این است تا پروژه راه آهن استان خراسان شمالی امسال وارد عملیات اجرایی شود، گفت: به طور یقین در سال ۹۵ اعتبارات بیشتری برای اجرای این پروژه تخصیص می‌یابد.
  
ترابر نیوز:

افتتاح راه آهن

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای توانمندی‌های بسیار خوبی در بعد اقتصادی است، گفت: به‌طور یقین اجرای این پروژه عظیم می‌تواند گامی مهم و رو به جلویی برای توسعه بیش از پیش استان و همچنین شرق کشور باشد.

وی به تأثیرات مهم اجتماعی، اقتصادی و عمرانی این پروژه در استان اشاره و بیان کرد: اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری شرق از جمله پروژه‌هایی است که مورد تاکید ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران و سایر مسئولان ذیربط از جمله وزیر راه و شهرسازی قرار داشته و دارد.

استاندار خراسان جنوبی به تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان کشوری و استانی و همچنین نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تخصیص ردیف اعتباری مجزا برای اجرای این پروژه در بودجه سنواتی سال 94 اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد توانستیم برای این پروژه ردیف اعتباری مستقل در بودجه امسال با 10 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کنیم که اقدامی مهم و در خور این زمینه است.

خدمتگزار با بیان اینکه اجرای این پروژه از خراسان جنوبی است، گفت: در استان سیستان و بلوچستان نیز اجرای این پروژه از چابهار با همکاری شرکت‌های پیمانکاری کشور هندوستان به انجام می‌رسد.

وی بابیان اینکه اجرای این پروژه نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه شرق کشور دارد، بیان کرد: اجرای این پروژه حتی در توسعه مراودات تجاری با کشورهای همسایه شرقی ایران نیز تاثیرات بسیار زیادی دارد.

خدمتگزار اجرای این پروژه را منحصر به یک دستگاه یا یک مسئول ندانست و تصریح کرد: تمامی مدیران و مسئولان در تمامی رده‌ها و سطوح باید از تمام امکانات اداری و کاری خود برای اجرای این پروژه استفاده کنند تا در کوتاهترین زمان ممکن این پروژه وارد عملیات اجرایی شود.

انتهای پیام/

تعداد بازدید: 1531 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار