چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:56   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 58741صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلیکشنبه، 6 اردیبهشت 1394 - 14:53
۲۰۰۰میلیارد ریال اعتبار برای حوزه راه استان کرمانشاه نیاز است
ترابر نیوز: معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، اعتبار مورد نیاز این اداره برای راه های استان طی سال ۹۴ را ۲۰۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.
  
ترابر نیوز:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سید زاهدین چشمه خاور در گفتگو با مهر در خصوص اعتبارات سال ۹۴ حوزه راه استان کرمانشاه، گفت: اعتبارات سال ۹۴ این سازمان هنوز اعلام نشده است و طی همین ماه مشخص خواهد شد اما اعتبار اولیه برای حوزه راه استان طی امسال ۳۰ میلیارد تومان اعلام شده است.

وی از افزایش ۳۰ برابری اعتبارات اولیه طی امسال نسبت به سال گذشته که یک میلیارد تومان بوده است خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: چون هنوز جلسه ستاد ویژه بودجه وزارت راه تشکیل نشده است دقیقا از اعتبار تعیین شده برای استان مطلع نیستیم و پس از برگزاری این جلسه مشخص خواهد شد که چقدر اعتبار در این زمینه داریم.

وی محل های تامین اعتبارات حوزه راه استان را، اعتبارات عمرانی سازمان راهداری و هم چنین اعتبارات استانی اعلام کرد.

چشمه خاور گفت: اعتبار ما برای راه های اصلی و شریانی از سازمان راهداری و برای راه های فرعی  وروستایی از محل اعتبارات استانداری تامین می شود.

مسیرهای ترانزیتی از وضعیت خوبی برخوردار نیستند

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به موقعیت استان که پنج مرز خارجی دارد و به نوعی مسیر ترانزیت بوده و این مسیرها  از ساختارخوبی برخوردار نیستند اعتبارات بیشتری به این استان اختصاص یابد.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، اعتبار مورد نیاز اداره کل راه و شهرسازی برای راه های استان کرمانشاه طی سال ۹۴ را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: جلسه  ویژه بودجه وزارت راه هنوز تشکیل نشده است که ما بدانیم چقدر به استان اختصاص داده می شود بنابراین باید منتظر نتایج این جلسه بود.

وی بر تاکید سازمان راهداری برای بهبود راه های کشور اشاره کرد و گفت: همانگونه که ذکر شد اعتبار پیشنهادی ما به سازمان راهداری ۲۰۰ میلیارد تومان است اما فعلا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه در مرحله اول در اختیار استان قرار می گیرد و پس از جلسه بودجه وزارت راه میزان اعتبارات استان هم مشخص خواهد شد.

 

تعداد بازدید: 162 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار