چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:41   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 57544صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل شنبه، 15 فروردین 1394 - 20:31
بودجه جاده آبباریک-ورامین تخصیص نیافت/جاده مرگ در انتظار توجه
بودجه جاده آبباریک-ورامین تخصیص نیافت/جاده مرگ در انتظار توجهترابر نیوز: در حالی که اختصاص بودجه ۷۰ میلیارد ریالی از سوی مسئولان برای تعریض جاده آبباریک-ورامین باعث خوشحالی مردم شده بود اما این بودجه با گذشت ماه ها هنوز تخصیص نیافته است.
  
ترابر نیوز:

 جاده ورامین-آبباریک پس از متصل شدن به آزادراه قم-گرمسار از اهمیت خاصی برخوردار شده اما این جاده در شأن مردم دیار ۱۵ خرداد نیست و مردم منطقه همواره شاهد تصادفات مرگبار در این جاده هستند به همین خاطر این جاده به جاده مرگ در ورامین معروف شده است.

در حالی که بودجه ۷۰ میلیارد ریالی برای تعریض جاده آبباریک-ورامین باعث خوشحالی مردم شده بود اما این بودجه با گذشت ماه ها هنوز تخصیص پیدا نکرده است و مردم در انتظار پیگیری جدی تر مسئولان در سال جدید هستند.

 

قول های مسئولان درباره جاده آبباریک تحقق نیافته است

حسین نامدار ساکن آبباریک ورامین در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از عدم توجه جدی به جاده آبباریک-ورامین اظهار داشت: متأسفانه در چند سال اخیر همواره مسئولان استانی و شهرستانی تاریخ های متعددی را برای تعریض جاده آبباریک-ورامین مشخص کرده اند اما هنوز هیچ یک از این قول ها عملیاتی نشده است.

او افزود: تا چه زمانی باید جاده آبباریک به ورامین شاهد وقوع تصادفات مرگبار و جان باختن جوانان و ساکنان این منطقه باشد و تا چه وقت باید تعریض جاده ای که به دلیل وقوع تصادفات فراوان به جاده مرگ معروف شده است به طول بیانجامد.

وی ادامه داد: مردم ورامین و روستای آبباریک از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار دارند که هر چه سریعتر این جاده تعریض شده و خدمت بزرگی به مردم دیار ۱۵ خرداد شود.

جاده ای کم عرض بدون روشنایی

نامدار با اشاره به اهمیت جاده آبباریک- ورامین اضافه کرد: جاده آبباریک-ورامین به دلیل متصل شدن به آزادراه قم-گرمسار از اهمیت دو چندانی برخوردار شده است و هر روز شاهد استفاده صدها شهروند و مسافر از این جاده هستیم به همین خاطر باید به جاده آبباریک- ورامین توجه بیشتری صورت گیرد.

وی عنوان کرد: هم اکنون جاده آبباریک- ورامین در شب از داشتن روشنایی بی بهره است و به دلیل کم عرض بودن جاده و عدم آشنایی بسیاری از رانندگان، تصادفات دلخراشی رخ می دهد که باید مسئولان هر چه سرعتر در این زمینه فکری کنند.

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۲ ماده ۱۸۰

سید حسین نقوی حسینی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای تعریض جاده ورامین-آبباریک- چرمشهر اظهار داشت: پیگیری تعریض جاده ورامین-آبباریک-چرمشهر که در دو فاز انجام می شود از جمله مسائلی است که همواره مورد تأکید جدی بنده بود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین اساس در سال گذشته و از تبصره ۲ ماده ۱۸۰ که در اختیار بنده بوده مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تعریض جاده ورامین-آبباریک-چرمشهر در نظر گرفته شد.

تعهد استانداری تهران برای اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای تعریض جاده مرگ

وی ادامه داد: همچنین در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که در محل فرمانداری شهرستان ورامین برگزار شد، استانداری تهران نیز متعهد شد که مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تعریض جاده ورامین-آبباریک-چرمشهر اختصاص دهد.

نقوی حسینی یادآور شد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به ورامین نیز مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای تعریض فاز اول جاده ورامین-آبباریک اختصاص داده شد اما متأسفانه مجموع ۷۰ میلیارد ریال بودجه در نظر گرفته شده برای تعریض فاز اول این جاده تخصیص داده نشده است.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: این موضوع را بارها از طریق استانداری و وزارت راه و شهرسازی پیگیری کردم و در سال جدید نیز با جدیت تعریض فاز اول جاده ورامین-آبباریک را پیگیری خواهم کرد.

مهر

 

تعداد بازدید: 1322 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار