صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:12   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54576صفحه نخست » خبرهای حوزه حمل و نقلجمعه، 10 بهمن 1393 - 14:05
فروش بلیت همه قطارهای 3 روز اول تعطیلات نوروزی بدون افزایش قیمت
ترابر نیوز: مدیرعامل راه آهن گفت: بلیت همه قطارهای مسافربری برای سه روز اول تعطیلات نوروز 94 بدون هیچ‌گونه افزایش قیمتی فروخته شده است.
  
ترابر نیوز:

 

به گزارش خبرنگار ایسنا در لرستان، محسن‌ پورسیدآقایی - معاون وزیر راه و شهرسازی - در جریان بازدید از خطوط ریلی لرستان اظهار کرد: درپی افزایش هزینه‌های شرکت‏‌های حمل و نقل ریلی، سالی یکبار قیمت بلیت‌ قطارها افزایش می‌یابد و تمام جوسازی‌ها در مورد افزایش قیمت بلیت دروغ است.

 

وی گفت: ذوب آهن کارخانه تولید ریل را از آلمان خریداری کرده و عملیات نصب آن شروع شده است که به زودی بازدیدی از آن خواهیم داشت.

 

پورسید آقایی با بیان اینکه قراردادی با ذوب آهن بسته‌ایم که از نیمه دوم سال آینده این کارخانه ریل مورد نیاز کشور را مطابق با استانداردهای ریل سنگین تولید کند، اضافه کرد: با راه اندازی کارخانه ریل ذوب آهن، مشکل ریل در کشور برطرف می‌شود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: تا پایان سال آینده افزایش قطارهای مسافربری در خطوط ریلی لرستان امکان پذیر نیست، چرا که خطوط در حال بازسازی هستند.

 

وی بیان کرد: برای بازسازی، روزانه شش تا هشت ساعت خطوط ریلی لرستان تعطیل می‌شود؛ بنابراین امکان اینکه قطار جدیدی در این خط قرار گیرد وجود ندارد اما با پایان بازسازی کامل در این خط حتما تعداد قطارهای مسافربری افزایش می‌یابد و سهمیه مردم لرستان نیز افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام

تعداد بازدید: 100 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار