چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 08:10   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48232صفحه نخست » ریلی 2چهارشنبه، 1 مرداد 1393 - 10:30
بهره‌برداری از راه‌آهن چهارمحال و بختیاری کمک به حمل و نقل کشور است
  
ترابر نیوز:

معاون اجرایی رییس جمهور بهره ‎برداری از پروژه ملی راه آهن چهارمحال و بختیاری را کمک موثری به صنعت حمل و نقل کشور بیان کرد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه اتصال استان‎های جنوبی و مرکزی محقق می‏ شود. 
‎ 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، در بازدیدی که محمد شریعتمداری و استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان از پروژه راه آهن داشتند، وی بر اهمیت این پروژه ملی تاکید کرد. 

وی بهره‎برداری از این پروژه را کمک موثری به صنعت حمل و نقل کشور بیان کرد و خاطرنشان ساخت: تمام تلاش براین است که با بهره‎برداری از این پروژه ملی ، چهارمحال و بختیاری از بن بست ارتباطی خارج شود. 

شریعتمداری افزود: با اجرایی شدن پروژه راه آهن چهارمحال و بختیاری اتصال استان‎های جنوبی و مرکزی محقق و 400 کیلومتر از این مسیر ارتباطی کوتاه‎ و در نتیجه مسیر ارتباطی امن‎تر و نقاط پرحادثه نیز کمتر می‎شود. 

معاون رییس جمهور با بیان اینکه هم اکنون این پروژه در مجموع 20درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: 27 کیلومتر این پروژه در حال انجام است که می‎تواند در آینده برای توسعه استان نقش موثری ایفا کند. 

همچنین سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در توضیحاتی در ارتباط با این پروژه ابراز داشت : پروژه راه آهن مبارکه ـ سفید دشت ـ شهرکرد به طول 86 کیلومتر شامل سه قطعه می باشد.

قاسم قاسمی عنوان کرد: در حال حاضر قطعه دوم شامل کیلومتر 40 تا 60 این پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال آماده سازی است.

تعداد بازدید: 487 ،    
  
کلیدواژه ها: راه آهن - چهارمحال - ریلی


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار