سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:48   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 46283صفحه نخست » ریلی 2یکشنبه، 11 خرداد 1393 - 23:15
با موافقت شورای عالی ترافیک کشور
کرمانشاه؛ مونوریل می رود، LRT می آید
  
ترابر نیوز:

 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از موافقت این شورا با تغییر سیستم قطار شهری کرمانشاه از مونوریل به قطار سبک شهری (LRT) خبر داد. 
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، خندان دل در جلسه صبح امروز گفت: تمام مواردی که در این جلسه اعضای شورا بیان کردند در کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفته و بویژه گزارش فنی مشاور طرح در امکان ناپذیری طرح مونوریل در قسمت جنوبی شهر کرمانشاه نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است. 
 
وی افزود: در ادامه جلسه، آیین نامه داخلی تشکیل جلسات شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و در نهایت آیین نامه مذکور به 21 ماده ارتقا یافت. 
 
یکصد و ششمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور صبح یکشنبه 11 خرداد ماه به ریاست خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس شورا در وزارت کشور تشکیل شد. 

گفتنی است مطالعات پروژه مونوریل کرمانشاه از سال 1384 آغاز شد و برنامه اجرایی احداث این خط از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی به مبلغ اولیه ۲۱۵ میلیون یورو و مدت زمان اجرایی ۴۲‌ماه آغاز و پیش بینی شده بود تا سال ۱۳۹۳ اولین فاز آن به بهره‌برداری برسد. 

پیش از این استاندار جدید کرمانشاه اعلام کرده بود با توجه به اینکه طرح مونوریل کرمانشاه طبق مطالعات دقیق انجام گردیده است،ادامه این پروژه ادامه خواهد یافت.

تعداد بازدید: 596 ،    
  
کلیدواژه ها: منوریل - منوریل کرمانشاه


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار