چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:38   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45868صفحه نخست » متروشنبه، 3 خرداد 1393 - 14:45
زمان حضور شرکت چینی در اصفهان برای آزمایش واگن‌های مترو مشخص نیست
  
ترابر نیوز:

 زمان حضور شرکت چینی در اصفهان برای آزمایش واگن‌های مترو مشخص نیست

 
مدیرعامل پروژه قطار شهری اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر زمانی به ما برای حضور شرکت چینی به منظور آزمایش واگن‌های قطار شهری در اصفهان اعلام نشده است و هنوز این زمان مشخص نیست.

خبرگزاری فارس: زمان حضور شرکت چینی در اصفهان برای آزمایش واگن‌های مترو مشخص نیست

 
جواد شعرباف ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه ایستگاه‌های متروی اصفهان از قدس آغاز می‌شود تا خیابان باهنر، اظهار کرد: ایستگاه‌های مترو در این مسیر آماده بهره‌برداری است.

 
وی با اشاره به اینکه سایر ایستگاه‌های مترو آماده نیست، اضافه کرد: ایستگاه‌های تختی و شهداء آماده نیست و ایستگاه تختی تا پایان امسال آماده می‌شود، البته قطار وارد این ایستگاه نمی‌شود و تنها خود ایستگاه آماده می‌شود.

 
مدیرعامل پروژه قطار شهری اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه ایستگاه شهداء نیز تا پایان سال آتی آماده می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از واگن‌های مترو به اصفهان رسیده است و این واگن‌ها باید به مدت سه ماه توسط شرکت چینی به صورت آزمایشی روی ریل حرکت کنند.

 
وی در پاسخ به این سؤال که شرکت پوژن در چه زمانی قرار است که آزمایش واگن‌های متروی اصفهان را آغاز کند، ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های این شرکت تا حدودی ناقص است.

 
شعرباف با بیان اینکه در حال حاضر سهم عمده‌ای از قرارداد واگن‌های قطار شهری وارد شده به کشور به تبریز اختصاص دارد، تاکید کرد: 65 درصد از این قرارداد به تبریز اختصاص دارد و با توجه به این موارد شرکت مادر تخصصی در تهران تشخیص داده است که این شرکت چینی در ابتدا برای آزمایش واگن‌های قطار شهری به تبریز برود.

 
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تیم مورد نظر در تبریز است، افزود: تست‌های واگن‌های متروی تبریز باید انجام شود و پس از این موضوع این تیم باید برای آزمایش واگن‌های مترو در اصفهان حضور پیدا کند.

 
مدیرعامل پروژه قطار شهری اصفهان و حومه با اشاره به اینکه در حال حاضر زمانی به ما برای حضور شرکت چینی به منظور آزمایش واگن‌های قطار شهری در اصفهان اعلام نشده است، گفت: شرکت مادر‌ تخصصی مدیر این پروژه است.

 
وی اظهار کرد: 315 واگن برای اصفهان، شیراز و تبریز وارد کشور شده است که 85 مورد از این واگن‌ها به اصفهان، 55 واگن به شیراز و 175 واگن دیگر نیز به تبریز اختصاص دارد.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 699 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو اصفهان


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار