چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:36   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44840صفحه نخست » ریلی 2چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1393 - 16:30
افزایش ۲۰ درصدی حمل بار در اداره کل راه آهن استان اصفهان
  
ترابر نیوز:

 مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت: افزایش ۲۰ درصدی حمل بار در سال جاری در راستای تحقق اهداف راه آهن کشور است.

 حسن ماسوری با اشاره به این مطلب، اظهار داشت: تحقق افزایش ۲۰ درصدی حمل بار نیازمند اجرای کامل و دقیق مقررات و دستورالعمل ها است چرا که باید تعداد قطارها و بهره وری افزایش یافته و زمان توقف قطارها کاهش یابد که با توجه به شلوغ شدن ایستگاه ها، دقت در پیشگیری از سوانح ریلی بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت بروز رسانی فعالیت ها و بهبود روش ها و دقت در انجام کار، تصریح کرد: طبق آمارها بیشترین وقوع سوانح و حوادث ریلی از خطای نیروی انسانی ناشی می شود و سوء تدبیر و سوء مدیریت از عوامل بروز خطای نیروی انسانی است و اگر قوانین و مقررات ازسوی نیروی انسانی به طور کامل و دقیق رعایت شود دیگر شاهد هیچ گونه سانحه و یا حادثه نخواهیم بود.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان افزود: فراهم کردن زیرساخت مناسب و امکانات و تجهیزات هم در پیشگیری از این پیشامدها نقش مؤثری دارد بنابراین عملکرد راه آهن در این زمینه قابل ملاحظه است و این نیروی انسانی است که باید از توان خود و امکانات موجود به خوبی بهره گرفته و با رعایت دقیق مقررات امکان بروز سوانح را به حداقل برساند.

وی چشم پوشی های نابجا و تعارف مسئولان وکارکنان در رده های مختلف با یکدیگر را از جمله موانع و معضلات موجود در انجام کارها دانست و بیان داشت: نباید به اشتباه فکر کنیم که با نیت احترام و دلسوزی و گذشت، چشم مان را برروی کم کاری و یا سهل انگاری برخی مأموران در کارها به خصوص فعالیت های مربوط به تردد قطارها ببندیم و با این حرکت نابجای خود زمینه بروز سوانح را فراهم آوریم.

ماسوری با بیان اینکه در ارتباط با موضوع ایمنی، هیچ گونه کوتاهی و تخلف از هیچ یک از افراد پذیرفتنی نیست، تاکید کرد: نباید مسئولان دستور غیر مقرراتی صادرکنند و باید همه افراد مسئولیت اشتباهات خود را پذیرا باشند.

 

منبع:تین نیوز

تعداد بازدید: 635 ،    
  
کلیدواژه ها: مترو اصفهان


اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار