پیوندها   |  rss   |  درباره ما  
  صفحه اول     حمل و نقل زمینی     حمل و نقل دریایی     حمل و نقل ریلی     حمل و نقل هوایی     اقتصادی  
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 - 16:43   
 
 
   آخرین اخبار  
  جنگ جهانی کاهش مصرف بنزین/ بازار فروش خودرو‌های سبز/ نحوه نظارت بر مصرف سوخت
  حمل ونقل ایمن
  استقبال سرمایه گذاران از بازار سهام
  درصد زیادی از اختلاف قیمت حال حاضر خودروی تک سوز و دوگانه سوز حباب است
  توصیه‌های مهم رانندگی| در شرایط برف چگونه رانندگی کنیم؟
  نیروگاه‌ها، صنایع و منازل مسکونی در مصرف گاز رکورد زدند
  ساخت ۱۲۵ ایستکاه مترو با احداث ۴خط جدید
  آخرین وضعیت جاده‌ها و بارش برف در سراسر کشور/ رانندگان از سفر غیرضرور در جاده‌‎های خراسان شمالی پرهیز کنند/ لغزندگی جاده‌های همدان منجر به ۸۰ فقره سوانح رانندگی شد
  بررسی تبعات تعیین قیمت از سوی دولت بر طرف عرضه و تقاضای خودرو
  اصول پایه بازار سرمایه که سهامداران باید بدانند
  عزم مدیریت شهری برای عبور متروی قم از ایستگاه تحریم‌ها
  عوارض سالانه آلایندگی وسائط نقلیه مشخص شد
  سهمیه بنزین بهمن‌ماه امشب واریز می‌شود
  افزایش خودسرانه کرایه آژانس و سرویس مدارس ممنوع/ با متخلفین برخورد قانونی می‌شود
  بازار مسکن آرام‌تر شد
  ۳ کشته در واژگونی پژو جاده گرگان/ سرعت زیاد خودرو و ناتوان بودن راننده در کنترل سرعت
  اجرای طرح زوج و فرد در کرج از پنجم اسفندماه
  تخت گاز بدون بنزین/ سهمیه گاز مایع حق چه کسانی است؟/ خودروها متهم کمبود گاز مایع/ با سهمیه بندی و اصلاح قیمت بنزین ال. پی. جی دوباره به صرفه شد
  بارندگی سبب رانش زمین در محور کوهستانی نور شد/ با توجه به موقعیت این جاده نیاز به اعتبار و تعمیرات اساسی است/ باید برای ایمن سازی نقاط رانشی اقدامات فوری انجام شود
  مدیرعامل فولکس واگن: دوران خودروساز‌های سنتی تمام شده است
 
   معرفی پایگاه های اطلاع رسانی  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33630صفحه نخست » مطلب ویژهیکشنبه، 6 مرداد 1392 - 11:20
اقدامات تحول آفرین در شرکت حمل و نقل آبادان و ضرورت تداوم آنها
اقدامات تحول آفرین در شرکت حمل و نقل آبادان و ضرورت تداوم آنهابا تلاش های انجام شده، سود شرکت حمل و نقل آبادان 10 برابر شده و ادامه اجرای برنامه های اصلاحی مد نظر می تواند درآمد و سود شرکت را در سالهای آتی همچنان افزایش دهد .برنامه ورود شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان به بورس در هیات مدیره مطرح و در صورت موافقت شستا این شرکت رو به رشد وارد بورس شده و از این طریق قادر به جلب اطمینان بیشتر در مردم و صاحبان سهام خواهد گردید. سخت ترین و اساسی ترین برنامه در حال پیگیری در شرکت است. بیش از 90 درصد ناوگان باری کشور خود مالک است که این موضوع معضلات بسیاری به دنبال دارد برنامه تحت پیمان بردن 50 هزار ناوگان خود مالک در چند سال آینده برنامه اساسی است که با حمایت سازمان حمل ونقل جاده ای و هلدینگ مربوطه در شستا قابل تحقق خواهد بود
  

شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان تا اواخر سال 1389  زیر مجموعه شرکت بازرگانی دولتی فعالیت می کرد از ابتدای سال 90 سهام عمده شرکت به تامین اجتماعی واگذار گردید. در زمان واگذاری این شرکت به تامین اجتماعی  میزان سود سالانه آن حدود2.5 میلیارد تومان بود و  بیش از 20 میلیارد تومان به امور مالیاتی و تامین اجتماعی بدهی داشته و ازمعضلات متعدد دیگر رنج می برد
واحد تعمیرات شرکت تحت عنوان واحد فنی معضل بزرگ روی دوش شرکت بود که حدود 250 نفر افراد اکثرا غیر متخصص در آن حضور داشته و وبال گردن شرکت شده بود و هزینه های سنگین به شرکت تحمیل می نمود یعنی سالانه حدود 14 میلیارد تومان هزینه برای شرکت ایجاد می کرد. سیستم اداره شرکت و آمار گیری به روز و انلاین نبوده و شعب نیز به مرکز وابسته بوده و اکثرا سربار شرکت بودند، برخی از شعب غیر فعال بودند بهترین زمین واقع در چیتگر تهران (دارایی مادی اصلی شرکت) به روش عجیب و ناصحیحی به یک شرکت تعاونی (متشکل از برخی نیروهای مجموعه بازرگانی دولتی )واگذار گردید در حالی که تامین اجتماعی این زمین را خریده و جزء دارایی های شرکت بود
اینها بخشی از مشکلات متعدد شرکت در زمان تحویل گیری از دولت بود.با برنامه ریزی و تدوین و تصویب بخشنامه های استقلال شعب و بخشنامه ها و دستورالعمل های دیگر از جمله بخشنامه درجه بندی شعب بر اساس فاکتورهای مهم و اساسی، بستر برای تحول بیشتر در شرکت و تبدیل این شرکت به شرکت بزرگ حمل و نقل در منطقه فراهم گردیده است.
با برنامه ریزی درست و پیگیری تیم جدید هیات مدیره(1390 الی 92)و جدیت مدیر عامل شرکت به سرعت مشکلات  کاهش یافته و اقدامات اساسی بعمل آمد. شعب  در هزینه و درآمد مستقل شده  و تعداد شعب افزایش یافت، شعب غیر فعال از جمله شعبه سلفچگان، نکا و کرمان  فعال شدند و کلیه شعب به سیستم انلاین پرداخت بارنامه مجهز گردیدند. حرکت به سمت نوسازی ناوگان و واگذاری ناوگان قدیمی  بصورت اجاره به شرط تملیک به رانندگان شرکت آغاز گردیده و تا کنون تعداد قابل توجهی از ناوگان قدیمی بدین شیوه واگذار گردیدند. مدیران و پرسنل شعب در افزایش درآمد و کاهش هزینه ها سهیم شده و واحد فنی که چاه ویل محسوب می شد به مرور حذف گردید و زمین 50 هزار متری در نقطه مناسب شهر تهران که در اختیار این بخش بود آزاد شد پایانه یک و دو ادغام و از این طریق حدود 42 هزار متر از زمین ها شرکت جهت فعالیت های دیگر آزاد شدند. شرکت وارد عرصه های جدید فعالیت شد از جمله فعالیت در حوزه کارخانه های بزرگ و کمک به این بخش که نمونه آن حضور فعال و موثر در کارخانه فولاد مبارکه است و حضور فعال، مفید و سازنده در پروژه های بزرگ ملی از جمله پروژه حمل خاک متروی تهران می باشد همچنین  اتصال ناوگان به سیستم رد یاب و مشاوره به راننده که موضوع مصوب هیات مدیره شده و می بایست اجرایی شود.
اینها بخشی از اقدامات بزرگ انجام شده در شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان در 2 سال گذشته است. اما اقدام بزرگ و ملی که توسط این شرکت در حال پیگیری است تحت پیمان بردن ناوگان خود مالک است این برنامه سخت ترین و اساسی ترین برنامه در حال پیگیری در شرکت است. بیش از 90 درصد ناوگان باری کشور خود مالک است که این موضوع معضلات بسیاری به دنبال دارد برنامه تحت پیمان بردن 50 هزار ناوگان خود مالک در چند سال آینده برنامه اساسی است که با حمایت سازمان حمل ونقل جاده ای و هلدینگ مربوطه در شستا قابل تحقق خواهد بود
با تلاش های انجام شده، سود شرکت حمل و نقل آبادان 10 برابر شده و ادامه اجرای برنامه های اصلاحی مد نظر می تواند درآمد و سود شرکت را در سالهای آتی همچنان افزایش دهد تغییر در استراتژی های تدوین شده و ایجاد مانع در تحقق برنامه ها ظلم به سیستم حمل و نقل جاده ای کشور است. برنامه ورود شرکت حمل و نقل و خدمات دریایی آبادان به بورس در هیات مدیره مطرح و در صورت موافقت شستا این شرکت رو به رشد وارد بورس شده و از این طریق قادر به جلب اطمینان بیشتر در مردم و صاحبان سهام خواهد گردید. امید است تیم مدیریتی شرکت و مدیر عامل آن بتوانند در جهت تحقق برنامه های اساسی یاد شده تمامی تلاش خود را بکار گرفته و این این شرکت بزرگ از ورود به حاشیه های زیان بارو باند بازی های در امان بماند چرا که آنچه اکنون محقق شده نتیجه تلاش های مدیران و پرسنل زحمت کش شرکت بوده و نباید این دست آوردها فدای نگاه های باندی و سیاسی و رفیق بازی در تصمیم گیری ها شود. این شرکت بزرگ متعلق به بازنشستگان تامین اجتماعی است و ملک شخصی محسوب نمی شود، نگاه های شخصی نیز نباید در اداره امور این شرکت ورود داده شود که انشاء الله چنین نخواهد شد این شرکت بزرگ باید توسط افراد بزرگ با افکار بزرگ و متخصص در این حوزه مدیریت شود و انشاءالله هیات مدیره و مدیریت شرکت همواره ازچنین شاخصه هایی برخوردار باشند.
 

تعداد بازدید: 36677 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 20 نظر (فعال: 10 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 10)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
سه روک جلیل
| |    | 1392/6/8 - 20:46 |     2     2     |
سلام
لطفا آدرس و یا نحوه ارتباط با شرکت آبادان رو برایم بفرستین

آشنا
| |    | 1393/2/28 - 15:04 |     1     0    
پاسخ: تهران بزرگراه فتح

بازنشته فنی شرکت
|    | 1392/8/10 - 13:44 |     10     1     |
در قسمتی از مقاله خود واحد فنی وتعمیرات شرکت تحت عنوان واحد فنی معضل بزرگ روی دوش شرکت بود که حدود 250 نفر افراد اکثرا غیر متخصص در آن حضور داشته و وبال گردن شرکت شده بود و هزینه های سنگین به شرکت تحمیل می نمود یعنی سالانه حدود 14 میلیارد تومان هزینه برای شرکت ایجاد می کرد نوشته اید با توجه به فرسوده بودن اکثر کامیونهای شرکت و خرید قطعات یدکی گران و تعمیرات هزینه بر کامیونهای اکسور مان و اسکانیا نسل جدید در نماییدگی های کامیونهای فوق باید هزینه های زیادی برای شرکت های حمل و نقل ایجاد کند حال با انحلال واحد تعمیرات وهزینه تعمیرات به عهده شعب شرکت شده است و 99 در صد پرسنل فنی شرکت نیز بازنشته شده اند که اکثرآ بالای 25 سال سابقه کار در قسمت فنی داشته و در کار خود ماهر بودند

رضا
| |    | 1393/2/8 - 19:10 |     7     1     |
با درود و سلام .ای هم میهن که به شما دیکته کرده اند چرا تحقیق نکرده مطلب انتشار میدهی بنده خدا این شرکت آبادان حالا متعلق به چند آدم مظلوم .تنگدست و مستحق .باز نشسته تامین اجتماعی شده.این بازنشسته ها از کجا سود سرشار تیلیاردی بچنگ آورده اند.پرسنلی که 26سال شرکت را سرپا نگهداشته اند حالا برای شرکت چاه شدند.شما بفرما ببینم شرکت دولتی بازرگانی که در امدی 2.5 =دو نیم میلیاردی دارد 14میلیارد هزینه میتواند داشته باشد.یعنی این کارمندان مدیران قبلی ببو گلابی بودند.3شرکت بزرگ مانند بستان خرمشهر وسوسنگرد با آبادان یکی شدند.بنده خدا ناوگانی که 27سال ازش کار کشیده شده برابر قانون دنیا باید 10 سال الی 15سال درخدمت ناوگان باشه که میبینیم بیشتر استقامت کرده به پشتوانه گروه فنی و مدیرانش.شرکتی که انبارهایش پر از لوازم یدکی 7نوع کامیون هست سرمایه جمع کرده.اکثر بزرگان با پیشرفت دانش پرسنل خود را هم برای فرا گرفتن دانش تحت تعلیم قرار میدهند نه اینکه مانند شما به کارگرانی که 28 سال خدمت کردند وشما وامسال شما اجازه ندارید زحمات این زحمت کشان را نادیده بگیرید و توهین کنید که....بنده خدا اگر میخواهی بدانی تخصص پرسنل شرکت آبادان وراننده ها یش چقدر است نه تنها تو بلکه بزرگتر از تو امسال تو نادان بی خرد نمیتوانید در رویا هایتان تصور کنید .من از همین لحظه شما مدیر یا میرزا بنویسنده یا پاچه خوار یا هرچیزی که لایق یک بیسواد هست را به مبارزه دانشی دعوت میکنم.تا به تو امسال تو بی آموزم پرسنل شرکت آبادان با سوادتر متخصص تر از دانا تر با خردتر از تو و بزرگانت هستند.بیسواد.نام من سید رضا مجربی میباشد.راننده تریلی اسکانیا جی380 میباشم.ودر کنار کارم نویسنده هم هستم وبلاگ هم طراحی میکنم.فلسفه .تاریخ .ادیان.و ITهم خوانده ام به اضافه موسیقی سنتی تمبک هم خواندم.بانت هایش به اضافه از شاخه طراحی وبسایت کمی با زبان برنامه نویسی تحت وب HTMLبه اضافه کمی تا اندکی با زبان C دات نت وC هم آشنایی دارم که نصب سیستم عامل لینوکس ومکینتاش وکار با برنامه های اندروید را به حساب نمی آورم. خوب نگفتم تخصص اصلی من مهندسی مکانیک خودروهای سبک میباشد.که در سایت ایده دات آی آر به جهت ایده هایم دعوت به همکاری شدم بابت طراحی توزین بر روی کامیونها.به اضافه اینکه پلیس فتا بندر عباس با دعوت از بنده پیشنهاد استخدام در خدمت آن یگان زحمت کش را داده بودند که نپذیرفتم.آدرس وبسایت یا وبلاگ بنده هم به نام آبادان ما در قسمت ادرس شما ثبت کرده ام منتظرتان مینشینم تا ببینیم این جدال دانشی را باید رسانه ای کنم.تمامی مشخصات و شماره هایی که نیاز به پیدا کردن من میباشد را برای شما قرار داده ام در وبلاگ .میتوانی ببینی.

حسین
|    | 1393/2/24 - 12:00 |     0     4    
پاسخ: آقای رضا مجربی
سلام برادر عزیز
خدا قوت
چند نفر آدام مثل شما در شرکت آبادان و در بین راننده ها وجود دارد؟
چند آدم تحصیل کرده در بین راننده ها و در بین پرسنل شرکت وجود دارد؟
حتما جواب این سئوال را بدهید

رضا
| |    | 1393/3/3 - 00:36 |     4     1    
پاسخ: بادرود دوسته من.هم میهن.سوال شما را باید چگونه پاسخ بدهم؟.چند آدم تحصیل کرده ؟یامدرک تحصیلی دیپلم به بالا را میفرماییدازراننده ها.یاپرسنل دفتری یا شعبات.عزیزمن هم میهن.محمود حسابی.ابن مقفع.ابن اثیر.هرمان اوور.رزنبرگ.آدلف آیشمن.انشتین.و........ازهرکدام یکی بودند که نام کشور وملیتشان را به بلندای آسمان رسانده اند.در شرکت آبادان هرکسی تخصص خودش را دارد.مثلاذوالفغاری مدیر مالی وتنهایی و محمد پور و......درحسابداری نابغه انداکثر راننده ها بدونه اینکه کلاس رفته باشند تجربی کامیونهای نسل جدید را بکارمیگیرندواگر در مواردی به اشکال برخوردند من و امثال من کمکشان میکنیم.نزدیک 11راننده تریلی مانندرضاجهانی و.....هم مانند من نوازنده تمبک وکلاس موسیقی سنتی خوانندگی را گذرانده اند.حالا اگر من کمی تا اندکی طراح وب ونویسنده و نوازنده و ...........هستم تلاشم و پشتکارم بیشتر بوده که این دانشهایم را در خدمت همکاران و شرکت آبادان بکارمیگیرم. قرار نیست همه مانند من یا من مانند فلان دانشمند باشم این سواله شما فرمودید.؟.البته لطف خداوند هم شامل حالم بوده.کتابهایی که نزدیک یک میلیون ونیم پولش میباشد را همه نمیتوانند بخرند و بخوانند.هم میهن ایرانی.شما تا قبل از اینکه برایتان پیام ونظر بگذارم فکرش را نمیکردید باسوادی در شرکت آبادان وجود داشته باشد.میتوانستم نوشتن این مطالب را به دیگر همکاران بسپارم !.باور بفرمایید باسواد در شرکت کم نیست البته خیلی خیلی زیاد هم نیست !اما واقعیت کشور ما ایران عزیز را نمیدانید؟.بلبلان خاموش وخر در عرعراست.من قصد توهین به شما را ندارم ونداشتم .حافظ فرموده پول شرکت گر دوروزی بر جوال ما نرفت دائمایکسان نباشدحال شرکت غم چرا ؟دکتر گم گشته باز آمد به شرکت غم چرا. ؟هم میهن نام ونشانی از خود بجای بگذار تا .......لذت ببریم.!؟
رضا
| |    | 1393/3/3 - 01:25 |     2     3    
پاسخ: البته شما در کارهایتان شتاب نکنید چرا که آدم را آدام مینویسید.
خود شما از چه دانشهایی بهرمند هستید.ممکنه بیان بفرمایید.نترسید من زیاد ایرادگیر نیستم .نمیخواستم بیان کنم اما ایرادهای ما را اگر خودمان نگوییم آنوقت بیگانگان ما را مورد تمسخر قرار میدهند.فدایی داری.!؟


کارمند شرکت آبادان
| |    | 1393/2/28 - 14:59 |     5     0     |
از مدیریت سایت ترابر نیوز جدن متاسفم که اینقدر روی مطالب ارائه شده کنترل ندارن که هرگونه اراجیف گفته شده رو ارائه میده .نویسنده متن اینقدر جرات نداشته تا اسم خودش رو بنویسه اگر نیاز بود من اسمم رو میگم .آقای سرگزی یا هر شخصی که قطعا به ایشان وابسته اید کاش میگفتید که اجناس فروخته شده در انبار و یا املاکی که فروختید چگونه فروش رفته و با چه قیمتی .یه اشاره ای هم کاش به گزارش مجلس میکردید که در خصوص شما ارائه شد .و ای کاش های دیگر ، کارگر فنی نیازی به سواد آنچنان ندارد ولی بدونید که از فنی ترین کارگران کشور بودند و هستن ....

جناب آقای ... کاش اینقدر مرد بودید و جرات مناظره رو داشتید و اینگونه سفسطه نمیکردید ،‌بد نیست کمی هم مرد باشید اگر چیزی در وجودتون مونده باشه .

ترابر نیوز: دوست عزیز سلام تهمت در اسلام په حکمی دارد؟ حکمش خیلی سنگین است؟ چرا ؟ چون اگر تهمت در جامعه رواج یابد جامعه بی اخلاق می شود جامعه فاسد می شود اما انتقاد منصفانه لازم و ضروری است به همین سبب انتقادات شما منتشر می شود در خصوص مزایده یک سئوال اساسی وجود دارد و آن اینکه آیا مزایده گذاشتن قانون و آئین نامه ندارد؟ قطعا دارد. بر اساس قانون و آئین نامه معاملات مزایده ها باید در کمیسیون معاملات تصمیم گیری شود و شرایطش چنین است: 1- حتما باید موضوع مزایده آگهی روزنامه شود؛ آیا چنین کاری انجام شده؟ 2- حتما باید همه پاکتها مهر و موم شده تحویل حراست شوند؛ آیا چنین کاری انجام شده؟ 3- حتما باید پاکتها در حضور اعضای کمیسیون معاملات بازگشایی شوند؛ آیا چنین کاری انجام شده؟ 4- اعضای کمیسیون مزایده باید شامل این افراد باشد: نماینده هیات مدیره، نماینده صاحب سهم عمده صرفا جهت اطلاع دعوت شود، نماینده سازمان بازرسی کل کشور دعوت شود، مدیر مالی و مدیران مربوطه دیگر در جلسه حضور داشته باشند و نهایتا می بایست به کالا به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود آیا این کارها انجام شده؟ اگر این کارها انجام نشده قطعا جای پیگیری دارد و ذی نفعان یعنی صاحبان سهام باید پیگیری می کردند اما اگر این کارها انجام شده شما با انسانیت و دین فاصله گرفته اید و تهمت زده اید شما عقده گشایی کرده و به راحتی با آبروی دیگران بازی نموده اید

رضا
| |    | 1393/4/5 - 00:49 |     4     0     |
با درود ایرانی:خدمت مدیر رسانه مجازی ترابر خبر.بی شک شما ایرانی و میهن پرست و دانا میباشید.چرا که غیر از این میبود شما به خود راه دشوار نمیکردید واین رسانه که نیازمند دانش و تلاش میباشد را راه اندازی نمیکردید.ناگفته نماند از کوشش شما سپاسگذاری میکنیم.همین که شما فرموده اید نگرش وپیام های مخالف را هم انتشار میدهید ومیبینیم که چنین میباشد خود گواه

این سخن وگفته شما میباشد.من میهن پرست میباشم!.اما نژاد پرست و فاشیست همچون نازیهاو......نیستم باورم این میباشد نخست خانه دوم نیایشگاه!!!!!.شور بختانه هنگامی که اورگانهای دولتی مردمی را از هم فروپاشیدند و گفتند که دولت باید کوچک شود در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد!!!!!! پوزش مجبورم این نام رابه تازی انتشار بدم چرا که بجای احمدی نژادباید بنگارم ............... آن دستور141فردی سازی ارگانها منجر به این گشته که هدف هایی را پیگیری کنند که سرنخ آن به جیب و جوال کسانی رسیده که پولهای کلان گیرشان آمده و می آید خوب اکنون شما بفرما آیا مازیردستان که بیرون از این گردونه نگاه داشته شده ایم توانی پشتی داریم که بااین غولهای چراغ جادو جدال کنیم؟یا جلو چپاول آنها را بگیریم؟!.بنده تنها بجرم انتشار دادن تخلف دو نماینده کارم به پلیس فتا و باز پرسی و.........افتاده که چرا به پست والا و پاک این دو نماینده رساننده گوش بفرمانه گرامی جسارت کرده که ممکن بوده رساننده دیگر نرساند..........!

لایه منگه گذاشتند مرا که بزرگ اجرایی تازه رسیده بسیجی بدادم رسیده .خوب شک ندارم شما هم در این کشور زندگی میفرمایید و از نزدیک نگاه میکنید.میدانید دروغ نمیگویم.!.خوب هم میهن اکنون شما داوری بفرما پورشه یک میلیاردی سوارشدنش و لذتش بیشتره یا چند هزار موالی به دید این از ما بهتران پا پتی خانواده هایشان سیر بشوند؟!خداوند اسلام را نگهدارد که پورشه وبوگاتی سوارشان کرده.وگرنه اگر .......................... نبود اینان از ما که بهتر نبودند که هیچ خر هم سواری نمیداد به اینان.!؟.................خوب امید وارم لپ کلام را گرفته باشید.خیلی تلاش کردم نگارشم رنگ تازی نداشته باشد امیدوارم مورد پسند شما گردد.سپاس ایرانی هم میهن.!

علی
|    | 1394/6/31 - 17:55 |     1     1     |
ببین عزیزم خیلی اراج..گفتی بسته دیگه اون موقع تمام کارا در شرکت انجام میشد بدون هیچ هزینه اضافی الان یه روغن تعویض میشه ...تومن از شرکت میره بیرون اون موقع لااقل بدهدار به راننده نبود الان سی میلیارد بدهی بابت کرایه به راننده فقط دارن عزیزم کی همچین چیزی بود که راننده بیاد شر درست کن ماهی دوبار پلیس 110 بیاد تو شرکت کلی شکایتی داشته باشن تو وزارت کار نه عزیز این چرندیات به قبل نمیچسبه اینا ساخته ذهن ب.... امثال شماس که این شرکتو به ....کشید

بیلان سود دهی قبل از واگذاری رو بکشید بیرون امسالم بکشید وسط بعد چرت بگید


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین خبرها  
  آخرین وضعیت جاده‌ها و بارش برف در سراسر کشور/ رانندگان از سفر غیرضرور در جاده‌‎های خراسان شمالی پرهیز کنند/ لغزندگی جاده‌های همدان منجر به ۸۰ فقره سوانح رانندگی شد
  توصیه‌های مهم رانندگی| در شرایط برف چگونه رانندگی کنیم؟
  درصد زیادی از اختلاف قیمت حال حاضر خودروی تک سوز و دوگانه سوز حباب است
  جنگ جهانی کاهش مصرف بنزین/ بازار فروش خودرو‌های سبز/ نحوه نظارت بر مصرف سوخت
  نیروگاه‌ها، صنایع و منازل مسکونی در مصرف گاز رکورد زدند
  استقبال سرمایه گذاران از بازار سهام
  ساخت ۱۲۵ ایستکاه مترو با احداث ۴خط جدید
  حمل ونقل ایمن
ادامه پربیننده ترین خبرها
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس