چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:32   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32968صفحه نخست » دریایی2سه شنبه، 11 تیر 1392 - 09:16
حمل و نقل کالا در بندر لنگه سرعت گرفت
  

معاون دریایی و بندری اداره بنادر ودریانوردی بندرلنگه از آغاز عملیات بهره برداری از سکوی فلزی بارگیری خودروها در این اداره خبر داد.
 ایوب خادمی بندری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سکوی مذکور به منظور افزایش و تسریع در حمل و نقل کالا، در قالب طرح تکریم ارباب رجوع و درخواست شرکت های حمل و نقل ترانزیتی با اعتباری افزون بر 180 میلیون ریال در مدت دو ماه ساخته شده است.
وی افزود: این سکوی بارگیری 14 متر طول و چهار متر عرض دارد و می تواند تا وزن 80 تن را تحمل کند.
خادمی بندری اظهار کرد: بارگیری وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین از قبیل کامیونت، کامیون و ماشین آلات راهسازی از ویژگی های این سکو است که با بهره برداری از آن ظرفیت بارگیری این محمولات به میزان 70 درصد افزایش یابد.
معاون دریایی و بندری اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه همچنین از راه اندازی سامانه نرم افزاری مدیریت کالای متفرقه "GCOMS" در بندر چارک خبر داد.
خادمی بندری ، هدف از استقرار سامانه مذکور در بندر چارک را دستیابی به وحدت رویه در زمینه ثبت و نگهداری کالا، دریافت گزارشات مفید، تغییر در انجام عملیات سنتی صدور صورتحساب های مترتب بر کالاها و تبدیل فرآیندهای اسنادی و اداری به شیوه های الکترونیکی اعلام کرد.
وی افزود: این سامانه موجب تسریع در انجام امورات شرکتهای کشتیرانی، ارباب رجوع و مراجعه کنندگان در بندر چارک راه اندازی شده که در مراحل اولیه انجام فرآیندهای امور بندری جهت ثبت مانیفست، ثبت تالی، صدور قبض انبار، صدور صورت حساب های مالی و همچنین برای ثبت ورود، خروج و جابجایی شناورها را انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری مان

تعداد بازدید: 995 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار