تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : روايت يكي از مسافران خروج هواپيما از باند فرودگاه ماهشهر
دوشنبه، 7 بهمن 1398 - 10:50     کد خبر: 91664

ترابر نيوز: يكي از كاركنان پتروشيمي كه ‌از مسافران هواپيماي تهران- ماهشهر بود، گفت: هواپيما هنگام نشستن ترمز وحستاناكي گرفت و از باند خارج شد، پس از عبور از فاصله 100 متري در وسط جاده متوقف‌ شد.
ترابر نيوز:

هواپيما

به گزارش سلام نو، فرماندار ماهشهر با تاييد خبر خروج هواپيماي تهران_ ماهشهر از باند از سلامت تمام مسافران پرواز هواپيمايي مسافربري تهران به ماهشهر خبر داد.

محسن بيرانوند در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: اين هواپيما صبح امروز (دوشنبه، هفتم بهمن‌ماه) از تهران عازم ماهشهر بود كه به دليل نقص فني نتوانست خود را روي باند، كنترل كند و از روي باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

وي افزود: اين هواپيما عرض جاده را قطع كرده و در خيابان ورودي ماهشهر، كنار پارك نسترن متوقف شد.

فرماندار ماهشهر گفت: خدا را شكر اين حادثه هيچ مصدومي نداشته است و تمام مسافران در سلامت هستند و مشكلي وجود ندارد.

وي افزود: در حال حاضر نيز مسئولان مربوطه در حال انجام تمهيداتي براي خروج سوخت هواپيما هستند تا بتوانند هواپيما را هر چه سريع‌تر به باند فرودگاه برگردانند.

روايت يكي از مسافران پرواز تهران- ماهشهر

در همين رابطه يكي از كاركنان پتروشيمي كه ‌از مسافران هواپيماي تهران- ماهشهر بود در گفت‌وگو با ايسنا در خصوص شرح اين ماجرا گفت: هواپيما ساعت 6 و 42 دقيقه از تهران پرواز كرد و پذيرايي انجام شد و همه چيز خوب بود.

وي افزود: نزديك فرودگاه ماهشهر كه رسيديم من به مسافر كناري گفتم هواپيما حالت عادي براي نشستن ندارد. در همين حال هواپيما روي باند، ترمز وحشتناكي گرفت و از باند خارج شد. ‌به خاطر گل و لاي ناشي از بارندگي شب گذشته ماهشهر، هواپيما از فنس عبور كرد و پس از عبور از فاصله 100 متري در وسط جاده متوقف‌ و درهاي اضطراري باز شد.

وي ادامه داد: مهمانداران كمك كردند سريعتر مسافران از قسمت بال هواپيما خارج شوند چون سوخت هواپيما در حال ريختن بود و مسافران بايد سريعتر هواپيما را ترك مي‌كردند. شانسي كه مسافران هواپيما آوردند آن بود كه اتوباني كه در آن متوقف شد محل عبور و مرور اتوبوس هاي حامل كاركنان پتروشيمي و بندر امام خميني است كه در آن زمان خالي از تردد بود.

 

 

/ايسنا


برگشت به تلکس خبرها