تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : اعزام ۴ دستگاه ماشين‌آلات سنگين راهداري به مناطق سيل زده سيستان
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 10:34     کد خبر: 91647

ترابر نيوز: خراسان جنوبي سرپرست راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان جنوبي از اعزام چهار دستگاه ماشين‌آلات سنگين راهداري به مناطق سيل زده سيستان و بلوچستان خبر داد.
ترابر نيوز:

سيل

اسدالله جلال زاده در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: با توجه به كمبود ماشين‌آلات راهداري به منظور بازگشايي معابر و راه‌هاي استان سيستان و بلوچستان بر اثر سيل اخير اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان جنوبي چهار دستگاه ماشين الات راهداري به اين استان اعزام كرد.

وي ادامه داد: اين دستگاه‌ها شامل؛ بلدوزر، لودر، كمرشكن و كفي(از هر كدام يك دستگاه) به همراه رانندگان مربوطه براي امدادرساني و بازسازي راه‌هاي مواصلاتي تخريب شده ناشي از سيل اخير از اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان جنوبي به استان سيستان و بلوچستان (ايرانشهر) اعزام شدند.

سرپرست راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان جنوبي ادامه داد: در زمان شرايط بحراني وظيفه همگاني بوده كه نسبت به كمك رساني به هموطنان همتي مضاعف انجام دهند.

جلال‌زاده خاطرنشان كرد: مجموعه راهداري و حمل و نقل جاده‌اي خراسان جنوبي با تجهيزات و ماشين‌آلات آمادگي كامل براي ورود به بحران‌ها را دارد و با توجه به وسعت استان و بارندگي‌ها نيازمند افزايش ماشين‌آلات راهداري سنگين براي انجام عمليات در زمان بحران است.

انتهاي پيام


برگشت به تلکس خبرها