تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : سوانح‌ رانندگي در جاده‌هاي همدان ۳ كشته برجا گذاشت/ رانندگان در شرايط مه آلودگي بايد با سرعت ۴۰ كيلومتر در ساعت تردد كرده و مه شكن خودرو را روشن كنند
شنبه، 28 دی 1398 - 10:04     کد خبر: 91597

ترابر نيوز: رئيس پليس‌ راه استان همدان گفت: براثر بروز ۲ سانحه رانندگي در ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌هاي برون‌شهري اين استان ۳ نفر فوت كرده و يك نفر مجروح شد.
ترابر نيوز:

تصادف  جاده همدان تهران

به گزارش همشهري‌ آنلاين به نقل از ايرنا، سرهنگ رضا عزيزي  بيان كرد: سانحه نخست در جاده قديم همدان- تهران نزديكي «تجرك» براثر برخورد رخ‌به‌رخ كاميون حامل بار با سواري پرايد به علت انحراف به چپ كاميون رخ داد.

وي توضيح داد: براثر مه آلودگي و محدوديت ديد افقي، راننده كاميون اقدام به تجاوز به چپ و تردد با سرعت غير مطمئنه كرده و در اين هنگام به‌صورت رخ‌به‌رخ با سواري پرايد كه از مسير مقابل در حال تردد بود برخورد كرد.

رئيس پليس راه استان همدان ادامه داد: در اين سانحه ۲ سرنشين سواري پرايد در دم جان باختند و يكي از آنها مجروح و توسط نيروهاي امدادي به مركز درماني منتقل شد.

سرهنگ عزيزي بيان كرد: برخي رانندگاني كه توان رانندگي در شرايط مه آلودگي را ندارند مي‌طلبد در اين هنگام خودرو را تا زمان رفع شدن مه آلودگي در مكان مناسب پارك كنند همچنين بايد در اين مواقع با سرعت ۴۰ كيلومتر در ساعت تردد كرده و مه شكن خودرو را روشن كنند.

وي ادامه داد: در صورت پايين بودن سرعت خودرو هنگام بروز حادثه، با سرعت مي‌توان عكس‌العمل نشان داده و وسيله نقليه را كنترل كرد.

رئيس پليس‌راه استان همدان گفت: همچنين يك دستگاه سواري پرايد در مقابل كارخانه شيشه شهر همدان واژگون شد كه راننده آن به علت بي‌توجهي به جلو و نبستن كمربند ايمني جان خود را از دست داد.


برگشت به تلکس خبرها