تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : سيل همچنان اولويت نخست خوزستان باشد/ ضرورت برجسته سازي اخبار برخورد با مجرمان اقتصادي توسط رسانه‌هاي داخلي
شنبه، 4 خرداد 1398 - 10:00     کد خبر: 90042

ترابر نيوز: امام جمعه اهواز گفت: سيل و جبران خسارت‌هاي ناشي از سيلاب تا زمان بازگشت آرامش به خانواده‌ها همچنان اولويت نخست خوزستان باشد.
ترابر نيوز:

سيل همچنان اولويت نخست خوزستان باشد

به گزارش ايرنا حجت الاسلام سيد عبدالنبي موسوي فرد در نماز جمعه اهواز، در مصلاي مهديه اين شهر، با تاكيد بر بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر، حمايت قاطع خود را از اقدام قوه قضائيه در برخورد با مجرمان اقتصادي اعلام كرد و خواستار تداوم برخورد بي ملاحظه و در چارچوب عدالت با سودجويان و «كاسبان تحريم» شد.

وي مسائل اقتصادي را اولويت نخست كشور در شرايط كنوني دانست و اظهار داشت: در جنگ تمام عيار اقتصادي قرار داريم و مزدوران اقتصادي به كمك دشمنان ديگر براي خم كردن كمر مردم به ميدان آمده‌اند.

موسوي فرد افزود: برخي مؤسسات مالي، اعتباري زندگي بسياري از مردم را مختل كرده و فرصت طلبان زالو صفت، عرصه را تنگ كرده‌اند كه نياز است قوه قضائيه با آنها برخورد قاطع داشته باشد.

نماينده ولي فقيه در خوزستان با اشاره به برخوردهاي اخير قوه قضائيه با مجرمان اقتصادي، تاكيد كرد: نياز است قوه قضائيه براي دفاع از مردم در برابر سيل گراني، تورم، احتكار، سودجويي و سيري ناپذيري برخي افراد، برخوردها را ادامه دهد، در ماه‌هاي اخير مشاهده كرديم دادگاه‌هاي ويژه در استان‌ها تشكيل و تعداد زيادي از اخلال گران اقتصادي محاكمه شده‌اند، كه اين امر علاوه بر رضايت مردمي، مي‌تواند از اقدام ديگر متخلفان نيز جلوگيري كند.

وي اضافه كرد: براي خشكاندن ريشه فساد اقتصادي لازم است كه همه دستگاه‌ها اعم از دولت و مجلس، به كمك قوه قضائيه بيايند و همه در كنار هم قرار گيرند.

موسوي فرد در ادامه خواستار برجسته سازي اخبار برخورد با مجرمان اقتصادي توسط رسانه‌هاي داخلي شد و اظهار داشت: همه رسانه‌هاي داخلي و خارجي اخبار اختلاس را به صورت پررنگي پوشش مي‌دهند، اما در زمان برخورد با مفسدان اقتصادي اين اخبار آنطور كه بايد برجسته نمي‌شود، اين مساله باعث مي‌شود كه در ذهن مردم اخبار اختلاس پررنگ‌تر باشد، كه از رسانه‌هاي داخلي درخواست داريم براي تقويت انگيزه مبارزه با مجرمان اقتصادي و دلگرم كردن مردم اين اخبار را در سطح وسيع‌تري انتشار دهند.

وي همچنين بر صرفه جويي در مصرف انرژي نيز تاكيد كرد و افزود: با توجه به اينكه كلان شهر اهواز بعد از تهران بزرگ، در رتبه دوم مصرف انرژي است، توصيه مي‌كنم كه شهروندان الگوي مصرف را رعايت كنند.


برگشت به تلکس خبرها