تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : آخرين وضعيت استان سيل زده خوزستان از زبان رئيس مجمع نمايندگان استان/ بايد هرچه سريع‌تر نسبت به بازسازي مناطق سيل زده اقدام شود
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 12:30     کد خبر: 90029

ترابر نيوز: رئيس مجمع نمايندگان استان خوزستان با اشاره به به اين‌كه «سيل به زيرساخت‌هاي شهري و روستايي و بخش كشاورزي و دامداري استان آسيب جدي وارد كرده است» خواستار عمل كردن مسئولان به وعده‌هاي‌شان شد.
ترابر نيوز:
سيل خوزستان

قاسم ساعدي در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به آخرين وضعيت استان سيل‌زده خوزستان بيان كرد: ابتدا از همه دولتمردان بابت حضور در مناطق سيل زده استان خوزستان تشكر مي‌كنم اما حضور و وعده دادن اما عمل نكردن به وعده‌ها درد ما را بيشتر مي‌كند. ما انتظار داريم دولتمردان به تعهدات خود سريع‌تر عمل كنند.

نماينده مردم دشت آزادگان در مجلس تصريح كرد: راه‌هاي ارتباطي روستايي در استان كلاً قطع شده است. مسكن‌ها در روستاهايي كه حدود دو ماه درگير سيل بودند نياز به ترميم دارند. زيرساخت‌هاي روستايي و شهري آسيب ديده است. بايد هرچه سريع‌تر نسبت به بازسازي مناطق سيل زده اقدام شود.

وي تاكيد كرد: در بخش كشاورزي و دامداري نيز خسارت جدي به مردم وارد شده است كه بايد هرچه سريع‌تر خسارت مردم پرداخته شود تا حداقل كمي آلام مردم كاهش يابد.

انتهاي پيام

 


برگشت به تلکس خبرها