تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : قاچاق سوخت توسط 30 هزار خودرو در سيستان و بلوچستان/ سال گذشته بيش از 200 نفر در تصادفات با سوخت كش‌ها كشته شده‌اند
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 09:47     کد خبر: 90027

ترابر نيوز: استاندار سيستان و بلوچستان گفت: 30 هزار خودروي سبك و سنگين در سيستان و بلوچستان، سوخت قاچاق مي كنند .
ترابر نيوز:
قاچاق سوخت

به گزارش ايسنا، احمد علي موهبتي در كارگروه صادرات غير نفتي و شوراي مبادلات مرزي استان با بيان اين مطلب، افزود: سوخت سرمايه ملي است ‌و در مقابله با اين سودجويان كوتاه نخواهيم آمد .

موهبتي بيان كرد: در شرايطي كه كشور وضعيت خاصي دارد و سيستان ‌بلوچستان مي تواند دراين شرايط باري از مشكلات كشور بردارد بايد با افرادي كه سنگ اندازي مي كنند به عنوان اخلالگر اقتصادي برخورد و به مراجع قضايي معرفي شود .

وي گفت: اگر بازارچه مرزي هم تخلفي كرد بايد پلمپ و حوزه اختيارات  آن به پايانه مرزي واگذار شود .

استاندار سيستان و بلوچستان گفت: سال گذشته بيش از 200 نفر در تصادفات با سوخت كش‌ها كشته شده‌اند و50  نفر نيز در آتش سوخته‌اند.

وي بيان كرد: تمامي دستگاهها اداري بايد وظايف محوله را به نحو شايسته انجام دهند و هر دستگاهي كه مرتكب تخلف شد بايد با قاطعيت با آن برخورد شود.

وي خاطرنشان كرد: هر كس در هر سمت و ارگاني كار خود را به درستي انجام ندهد محكوم است و كم كاري او به هيچ عنوان قابل قبول نيست.

وي با بيان اينكه در جلسات مختلف بايد مسائل مرتبط به خوبي مورد بررسي قرار گيرد و تصميم گيري شود ادامه داد: مدير و مسئول هر اداره و سازماني با ارائه برنامه كار آمد، پيشنهاد مناسب و برداشتن موانع در برطرف كردن مشكلات و پيشبرد اهداف توسعه اي بيش از پيش تلاش كند .

استاندار سيستان و بلوچستان تصريح كرد: اگر خواهان رسيدن به توسعه هستيم بايد از هر آنچه در دنيا نيك و پسنديده است استفاده و از هرج و مرج و بي نظمي جلوگيري كنيم .

وي بيان كرد: نيروهاي نظامي نقش مهمي در كنترل گلوگاه هاي ضروري سيستان و بلوچستان دارند لذا نقش آنها در اين حوزه بسيار مهم است .

موهبتي خاطر نشان كرد: كشور در شرايط خاص و ويژه اي قرار دارد و نقش سيستان و بلوچستان در برطرف كردن مشكلات بسيار پر رنگ و مهم است و بايد از ظرفيت ها و توانمنديهاي متعدد اين استان در اين زمينه بهره گرفت.

وي ادامه داد: سيستان و بلوچستان با توجه به همسايگي با دو كشور افغانستان و پاكستان و همچنين دسترسي به آبهاي آزاد بين المللي نقش مهم و پررنگي در زمينه رونق صادرات و واردات كشور مي تواند داشته باشد.

انتهاي پيام

 


برگشت به تلکس خبرها