تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : قانون مديريت خدمات كشوري دائمي شد
یکشنبه، 26 اسفند 1397 - 10:20     کد خبر: 89505

ترابر نيوز: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اصلاح و دائمي شدن قانون مديريت خدمات كشوري از تاريخ انقضاي مدت اعتبار آزمايشي آن موافقت كردند.
ترابر نيوز:

به گزارش ايرنا، نمايندگان در ادامه جلسه علني امروز - يكشنبه - مجلس به بررسي لايحه دائمي شدن قانون مديريت خدمات كشوري پرداختند و كليات اين لايحه را با 109 راي موافق، 51 راي مخالف و 6 راي ممتنع از مجموع 194 نماينده حاضر در جلسه موافقت كردند.
نمايندگان همچنين جزييات ماده واحده اين لايحه را با 100 راي موافق، 58 راي مخالف و پنج راي ممتنع از مجموع 194 نماينده حاضر در جلسه تصويب كردند.
با تصويب نمايندگان مجلس در ماده واحده اين لايحه، قانون مديريت خدمات كشوري مصوب هشتم مهر 1386 با اصلاحات و الحاقات بعدي از تاريخ انقضاي مدت اعتبار آزمايشي آن دائمي مي شود.
به گزارش ايرنا، لايحه اصلاح و دائمي كردن قانون مديريت خدمات كشوري كه به پيشنهاد سازمان امور اداري واستخدامي كشور در جلسه 1396.10.17 هيات دولت به تصويب رسيد در 16 بهمن سال گذشته در مجلس شوراي اسلامي اعلام وصول شد.
اين لايحه در كميسيون هاي تخصصي مجلس بررسي شده و اكنون در دستور كار رسيدگي قرار گرفته است.
در مقدمه توجيهي اين لايحه آمده است: نظر به آزمايشي بودن قانون مديريت خدمات كشوري- مصوب 1386- و با توجه به تجربيات حاصل از اجراي اين قانون به منظور رفع ايرادات و دائمي كردن قانون يادشده، اين لايحه جهت طي تشريفات قانوني به مجلس تقديم شده است.
 

انتهاي پيام /*


برگشت به تلکس خبرها