تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : لايحه بودجه ۹۸ توليدكنندگان را نگران كرده است
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 - 12:59     کد خبر: 88731

ترابر نيوز: رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با اشاره به افزايش بودجه شركت‌هاي دولتي و كاهش اخذ ماليات از آنها در سال ۹۸، گفت: تصميم گيري دولت در تدوين بودجه سال آينده توليدكنندگان را در نگراني قرار داده است.
ترابر نيوز:
لايحه بودجه 98 توليدكنندگان را نگران كرده است

سيد عبدالوهاب سهل آبادي در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم، با بيان اينكه ثبات نرخ ارز باعث شده تا بخشي از فعاليت‌هاي توليدكنندگان رونق پيدا كند، اظهارداشت: اما بايد اين نكته را مدنظر قرار دهيد كه تصميم گيري دولت در تدوين بودجه سال آينده توليدكنندگان را در نگراني قرار داده است.

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت ايران با اشاره به افزايش بودجه شركت‌هاي دولتي و كاهش اخذ ماليات از آنها در سال 98، افزود: دولت به جاي كوچك كردن خود مدام در صدد اعمال تصميم گيري‌ها براي افزايش تصدي‌گري خود است.

وي اضافه كرد: در حال حاضر توليدكنندگان با تمام توان مشغول حفظ واحدهاي توليدي هستند اما بايد از دولت پرسيد آيا در شرايط تشديد تحريم ها حمايت ويژه اي از توليدكنندگان داشته است. آنها هر روز با نگراني فعاليت كرده و نمي‌دانند در روزهاي آينده با چه مشكلات جديدتري روبه‌رو خواهند شد.

سهل آبادي تصريح كرد: به نظر مي‌رسد دولت بايد برنامه روشن خود را براي مقابله با تحريم‌هاي بين المللي اعلام كند تا تكليف واحدهاي توليدي هم مشخص باشد.

انتهاي پيام/


برگشت به تلکس خبرها