تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : طرح راه‌اندازي قطار حومه تهران-پرديس در دستوركار مجلس/ تحويل و تكميل پروژه‌هاي مسكن مهر تا پايان 98
چهارشنبه، 27 تیر 1397 - 12:29     کد خبر: 86319

ترابر نيوز: نماينده مردم تهران در ديدار با مردم شهرستان پرديس گفت: پروژه‌هاي مسكن مهر اين شهرستان تا پايان سال 98 به مردم تحويل داده مي شود.
ترابر نيوز:

محسن عليجاني نماينده مردم تهران در حاشيه ديدار با نمايندگان معترض مسكن مهر پرديس در گفت‌وگوي اختصاصي با ايلنا گفت: پيرو بازديدهاي ادواري نمايندگان شهر پرديس كه مردم و نمايندگان مردمي فازهاي مختلف مسكن مهر پرديس و مديرعامل شركت عمران حضور داشتند، مشكلات مردم در اين بخش در خصوص سوءمديريت‌ها در تحويل پروژه مسكن مهر، مشكل سندها و قراردادها و زمان طولاني افتتاح تا زمان تحويل مورد بررسي قرار  گرفت.

دبير مجمع نمايندگان استان تهران خاطرنشان كرد: با وجود سختي‌هايي كه مالكان مسكن مهر متحمل شدند اما از آنجايي كه پرديس نقطه‌اي است كه آب و هوا و موقعيت جغرافيايي مناسبي دارد، واحدهاي مسكوني اين افراد افزايش قيمت پيدا كرده و ارزش صبوري تا حل مشكلات كامل را دارد. 

عليجاني افزود: با توجه به حجم مشكلات متقاضيان مسكن مهر در مجموع مقرر شد نمايندگان استان تهران از طريق دفاتر مديرعامل شركت عمران پرديس و نمايندگان مردمي جلساتي داشته باشيم تا مشكلاتي نظير بحث اعتبار، نظارت و فراهم كردن تسهيلات و امكانات لازم در كوتاهترين زمان حل و فصل شود. 

وي با بيان اينكه برگزاري جلسات ماهيانه مشترك ميان نمايندگان مجلس با نمايندگان مسكن مهر پرديس و مديران اجرايي اين پروژه مي‌تواند به حل مشكلات سرعت بخشد و شرايط مطلوب‌تري براي مردم به وجود آورد، نويد از تحويل تمام يا اكثر پروژه‌هاي مسكن مهر پرديس را تا آخر سال 98 داد و از متقاضيان مسكن مهر خواست به هيچ وجه در اين شرايط اميد خود را از دست نداده و امتياز واحدهاي خود را نفروشند تا فضاي مناسبي براي سوء استفاده دلالان فراهم نشود. 

615be7c3-a58d-4e51-8bf9-31fbd6a08e30

عليجاني در ادامه گفت: مسكن مهر پروژه‌اي ملي محسوب مي‌شود و بخش زيادي از آن در دولت آقاي روحاني تكميل شده و زحمات زيادي برايش كشيده شد. بنابراين بايد تلاش بيشتري كنيم تا با همكاري هم مطالبه‌گري كرده و رضايت مردم معترض اين بخش جلب شود. 

وي در پاسخ به پرسش خبرنگار ايلنا مبني بر اينكه آيا امكانات لازم ورزشي، بهداشتي و آموزشي بعد از تحويل پروژه‌ها در مناطق تحويل مسكن مهر وجود دارد، گفت: از هم‌اكنون متناسب با رشد جمعيت منطقه مديران در تلاش هستند اين شرايط را فراهم كنند و در اين مكان مدرسه ساخته شده و خيري بيمارستاني را در شهر پرديس در اختيار وزارت بهداشت قرار داده كه به زودي تجهيز مي‌شود. 

وي افزود: هم‌زمان با استقرار جمعيت در پروژه‌هاي مسكن مهر احداث كلانتري، مدرسه، فضاي سبز و ساير نيازهاي شهري بايد پايه‌ريزي شود تا دچار مشكل نشويم. 

وي ضمن اعلام خبر راه‌اندازي خط قطار حومه پرديس – تهران به خبرنگار ايلنا گفت: با توجه به رشد روزافزون جمعيت در شهرستان پرديس و افزايش چشمگير آن پس از تحويل كامل پروژه‌هاي مسكن مهر بي‌شك مشكلات حمل و نقل، تردد ميان‌شهري از مهمترين دغدغه‌ها خواهد شد. از اين رو طرح احداث قطار حومه تهران – پرديس در دستوركار مجلس قرار گرفته و شخص وزير به جد پيگير آن است.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد با برپايي جلسات ماهيانه در شهرستان پرديس نمايندگان استان بتوانند هر چه سريع‌تر به حل مشكل اين منطقه بپردازد.


برگشت به تلکس خبرها