تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : پيش بيني رئيس سازمان هواپيمايي از افزايش 10 درصدي مسافران نوروزي
شنبه، 26 اسفند 1396 - 15:29     کد خبر: 84363

ترابر نيوز: رئيس سازمان هواپيمايي كشوري به اهميت ارائه خدمات مطلوب هوايي به هموطنان در تعطيلات نوروزي اشاره كرد و گفت: پيش بيني مي شود تعداد مسافران هوايي در تعطيلات نوروزي 97 نسبت به سال 96 بين 9 تا 10 درصد افزايش يابد.
ترابر نيوز:

«علي عابدزاده» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: براساس آمارها، نوروز 96 نزديك به چهار ميليون نفر در مسيرهاي داخلي و خارجي جابه جا شدند.
معاون وزير راه وشهرسازي درباره اقدامات انجام شده براي خدمات رساني بهتر به مسافران نيز گفت: براي افزايش رضايت مندي هموطنان در تعيلات نوروزي همه شركت هاي هوايي ملزمند نمايندگان خود را در فرودگاه هاي كشور مستقر كنند تا در صورت نياز پاسخگوي مسافران باشند.
معاون وزير راه وشهرسازي افزود: سازمان هواپيمايي كشوري همچنان بر انجام پروازهاي ايمن و مطلوب نظارت دارد و همه شركت هاي هوايي نيز در تلاشند در اين روزها خدمات مناسبي را به مسافران ارادئه دهند.
به گزارش ايرنا، وزارت راه و شهرسازي براي سفرهاي نوروزي 97 از 25 اسفندماه تا 17 فروردين ماه، همه دست اندركاران حمل ونقل هوايي، دريايي، جاده اي و ريلي را ملزم كرده تا در اين روزها همه تلاش كنند خدمات رساني كامل به مسافران نوروزي صورت گيرد.
 

انتهاي پيام /*

 


برگشت به تلکس خبرها