تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : مسافران از سايت‌هاي رسمي بليت تهيه كنند/ ظرفيت خالي پرواز‌هاي نوروزي
شنبه، 26 اسفند 1396 - 14:05     کد خبر: 84355

ترابر نيوز: دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي گفت: مسافران از خريد بليت از سايت‌هاي غير مجاز جدا خودداري كنند زياد در صورت بروز تخلف امكان پيگيري از اين سايت‌ها سخت خواهد بود.
ترابر نيوز:
مسافران از سايت‌هاي رسمي بليت تهيه كنند/ ظرفيت خالي پرواز‌هاي نوروزيمقصود اسعدي ساماني در گفت‌وگو با خبرگزاري ميزان، در توضيح آخرين برنامه ريزي سازمان هواپيمايي براي ساماندهي ايرلاين در سفر‌هاي نوروزي بيان كرد: با توجه به نزديكي به ايام نوروزي و آغاز سفر‌هاي نوروزي نظارت همه جانبه بر عملكرد شركت‌هاي هواپيمايي و آژانس‌هاي مسافرتي بيشتر از گذشته شده است تا مسافران با نرخ‌هاي نجومي در نوروز مواجه نشوند و سفر بي دغدغه‌اي داشته باشند.
 
وي در ادامه افزود: با توجه به افزايش نظارت‌ها تا كنون شكايتي از سوي مسافران مبني بر تخلف آژانس‌هاي مسافرتي صورت نگرفته است.
 
دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي با تاكيد بر اينكه مسافران از سايت‌هاي مجاز اقدام به خريد بليت كنند، گفت: براساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده سامانه‌ها و آژانس‌هاي مجاز فروش بليت در كشور مشخص و در اين بين سايت‌هاي رسمي شركت‌هاي هواپيمايي نيز امكان فروش مستقيم بليت وجود دارد.
 
ساماني با بيان اينكه هنوز ظرفيت پرواز‌ها نوروزي خالي است، گفت: مسافران مي‌توانند با توجه به ظرفيت خالي سفر‌هاي نوروزي با مراجعه با سايت‌هاي رسمي فروش بليت براي خريد بليت و سفر نوروزي برنامه ريزي كنند.

وي در انتها خاطر نشان كرد: از مسافران در خواست مي‌شود به هنگام خريد بليت به سايت‌هاي رسمي مراجعه كنند تا در صورت تخلف امكان پيگيري وجود داشته باشد در غير اين صورت با تخلف و گران فروشي سايت‌هاي غير رسمي امكان برخورد وجود ندارد.

انتهاي پيام

برگشت به تلکس خبرها