تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : تخلف شهرداري در صدور پروانه ساخت
سه شنبه، 21 آذر 1396 - 15:29     کد خبر: 82501

ترابر نيوز: سخنگوي شوراي شهر تهران گفت: طي بررسي‌هاي انجام شده تخلفاتي در صدور پروانه مسكوني ملك نارنجستان ششم در شهرداري منطقه يك صورت گرفته است.
ترابر نيوز:

تخلف شهرداري در صدور پروانه ساختبه گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ علي اعطا سخنگوي شوراي شهر تهران در بيست و نهمين جلسه علني شوراي شهر تهران كه امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار كرد: طي بررسي‌هاي انجام شده تخلفاتي در صدور پروانه مسكوني ملك نارنجستان ششم در شهرداري منطقه يك صورت گرفته است.

وي افزود: در سال 94 در خيابان پاسداران، نارنجستان ششم پروانه ساختمان 15 طبقه صادر شده است كه تا امروز 9 طبقه از آن ساخته شده و با بررسي هاي انجام شده و طبق طرح تفضيلي اين ملك تا 5 طبقه مجاز به ساخت بوده است.

سخنگوي شوراي شهر تهران گفت: بايد توجه داشت پيش از شروع عمليات ساخت، 39 اصله درخت و يك ساختمان دو طبقه در آنجا بوده است و طي گودبرداري انجام شده اين درختان از بين رفته‌اند.

وي افزود: با توجه به موقعيت مكاني اين تخلف تبعات بسياري در حوزه‌هاي ترافيكي، كالبدي و زيرساخت‌هاي اجتماعي به وجود مي‌آورد.

اعطا گفت: اين تخلف در مديريت پيشين صورت گرفته است و انتظار مي‌رود شهرداري تهران ضمن بررسي و پيگيري تخلفات صورت گرفته در اين موضوع، گزارش برخورد با اين متخلفان را به شورا تسليم و نسبت به بازنگري اين پرونده اقدام كند.

انتهاي پيام/


برگشت به تلکس خبرها