تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : رونمايي روسيه از نوع پيشرفته بالگرد جنگي شكارچي شب+تصاوير
پنجشنبه، 2 شهریور 1396 - 15:00     کد خبر: 80996

ترابر نيوز: رسانه‌‌هاي روسيه از طراحي و ساخت نخستين مجموعه بالگردهاي رزمي و آموزشي Mi-28UB خبر دادند.
ترابر نيوز:

به گزارش خبرگزاري ميزان، رسانه‌‌هاي روسيه از طراحي و ساخت نخستين مجموعه بالگردهاي رزمي و آموزشي Mi-28UB خبر دادند.


پايگاه راشاتودي در گزارشي ضمن انتشار تصاويري از اين بالگرد رزمي- آموزشي Mi-28UBنوشت: اين بالگرد نوعي جديدي از بالگرد جنگي Mi-28N به نام «شكارچي شب» است.

بالگرد شكارچي شب


بنا به اين گزارش تفاوت اصلي اين نوع جديد با «شكارچي شب» در اين است كه Mi-28UB كاملا مجهيز به سامانه كنترل دوگانه كاملا پيشرفته است؛ وجود اين سامانه كنترلي پيشرفته، آموزش خلبان را راحت‌تر مي‌كند.


خلبان كارآموز در كابين خلبان قرار مي‌گيرد و مربي آموزش‌دهنده نيز كه در كابين جلويي نشسته راهنمايي‌هاي لازم را منتقل مي‌كند.

بالگرد شكارچي شب


براساس گفته شركت سازنده اين بالگرد جديد، Mi-28N افزون بر ويژگيهاي منحصربه‌‌فرد آموزشي از توانمنديهاي نظامي و جنگي مدل اصلي خود يعني «شكارچي شب» نيز برخوردار است كه مي‌تواند هنگام عملياتها نظامي يگانهاي زميني را پشتيباني كند.

بالگرد شكارچي شب


راشاتودي به نقل از فرمانده‌هان نظامي روسيه افزود: بالگرد «شكارچي شب» توانمنديهاي نظامي و جنگي خود را عليه تروريستها در جنگي سوريه ثابت كرده‌است، اين بالگرد توانايي انجام موفقيت‌آميز مأموريت نظامي در هر ساعتي از شب و روز را دارد.

بالگرد شكارچي شب


طرح اوليه ساخت بالگرد Mi-28N در سال 2010 از روي نسخه پايه آن يعني بالگرد «شكارچي شب»و به سفارش نيروي هوايي روسيه طراحي شده و پس از انجام آزمايشهاي موفق ساخت آن به صورت انبوه از سال 2016 در شركت بالگردسازي «Rosvertol» آغاز شده‌است.

انتهاي پيام/


برگشت به تلکس خبرها