تلکس ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : مشكلات "سلامت" هنوز تمام نشده/رسانه‌ها مطالبات مردم را رها نكنند
چهارشنبه، 31 خرداد 1396 - 13:50     کد خبر: 79904

ترابر نيوز: وزير بهداشت ضمن تشكر از اصحاب رسانه براي كمك به حل مشكلات مردم در حوزه سلامت، گفت: هيچ‌گاه مطالبات مردم را رها نكنيد؛ چرا كه بيشترين پناه مردم رسانه است البته اين كار را با آزادمنشي انجام دهيد.
ترابر نيوز:

وزير بهداشت

به گزارش ايسنا، دكتر سيدحسن هاشمي در ضيافت افطاري با خبرنگاران و اصحاب رسانه با بيان اين كه براي چهارمين سال است كه با شما در اينجا در ماه رمضان دور هم جمع شده‌ايم، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت طي دولت يازدهم، گفت: معتقدم مردم هنوز در حوزه سلامت مشكلاتي دارند و اين مشكلات هنوز تمام نشده، هرچند كاهش يافته است.

وي افزود: البته در اين دولت كارهاي بزرگي انجام شد كه با حمايت دولت و مجلس شوراي اسلامي كارها را پيش برديم و اميدواريم اين اقدامات تا حل كامل مشكلات مردم در اين حوزه ادامه يابد كه در صورت ادامه‌ اين اقدامات، ظرف دو يا سه دولت آينده مي‌توان گفت كه مي‌توانيم نظام سلامت كارآمد براي مردم ايجاد كنيم.

وزير بهداشت با اشاره به ديداري كه چند سال قبل با رهبر معظم انقلاب داشته، اظهار كرد: در اين ديدار مقام معظم رهبري فرمودند اگر مي‌گوييد ما را به بهشت بفرستيد بايد همين كارهايي را انجام دهيد كه در طرح تحول نظام سلامت براي خدمت به مردم انجام شده است و اين كار بهشتي است.

هاشمي ادامه داد: بخشي از اين كار در حوزه سلامت برعهده شما خبرنگاران و اصحاب رسانه است. بر اين اساس اميدوارم هيچ گاه مطالبات مردم را رها نكنيد، چرا كه بيشترين پناه و زبان گوياي مردم رسانه است، البته اين كار را با آزادمنشي انجام دهيد.

وي همچنين اظهار كرد: بالاترين افتخار براي هر انسان بعد از سلامتي، آزاد انديشي و آزادگي است و اگر اين خصيصه نباشد، بسيار بد است. البته استفاده به جا از نعمات خداوند هم شرط عقل و انصاف است.

وزير بهداشت افزود: اطمينان دارم كه خداوند اين كشور را رها نمي‌كند و مشكلاتي را كه داريم مي‌توانيم با لطف خدا كاهش دهيم.

وي در پايان خطاب به اصحاب رسانه گفت: از شما رسانه‌ها و خبرنگاران براي اين كه در اين چهار سال كمك‌هاي زيادي به حوزه سلامت كشور كرديد، تشكر مي‌كنم و اميدوارم اين تلاش‌ها و كمك‌ها ادامه يابد.

انتهاي پيام


برگشت به تلکس خبرها