ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : ناهماهنگي مانع تخريب ساز‌ه ها درحريم رودخانه فرحزاد
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 12:30     کد خبر: 91317

ترابر نيوز: ناهماهنگي‌هاي پليس مانع از اجراي كامل احكام تخريب بنا‌هاي متجاوز در حريم رودخانه فرحزاد شد.
ترابر نيوز:

ناهماهنگي پليس مانع از تخريب ساز‌ها درحريم رودخانه فرحزادمدير امور منابع آب شركت آب منطقه‌اي تهران در گفتگوي اختصاصي با خبرگزاري صدا و سيما گفت: ناهماهنگي‌هاي پليس و حضور نيافتن به موقع در محل اجراي حكم تخريب بنا‌هاي متجاوز در حريم رودخانه فرحزاد مانع از اجراي كامل اين احكام در منطقه شد.
عليرضا نيك نام با اشاره به اينكه از ۲۳ حكم دريافت شده براي تخريب، فقط ۱۳ مورد اجرايي شده است افزود: با وجود برآورد پليس درخصوص نياز به حضور ۱۰۰ نيرو اين ارگان براي اجراي حكم تخريب بنا‌هاي متجاوز به حريم رودخانه، كمتر از ۵۰ نفر در سه مرحله به منطقه وارد شدند.
وي تاخير پليس امنيت در ورود به منطقه و نبودن نيروي كافي را سبب فعاليت جزيره‌اي در زمان اجراي احكام دانست و گفت: اين درحالي بود كه ما ۶ دستگاه را به منطقه وارد كرديم كه با اين دستگاه‌ها مي‌توانستيم همه ۲۳ سازه را در ۲ ساعت تخريب كنيم.
مدير امور منابع آب شركت آب منطقه‌اي تهران با اشاره به اينكه اين نوع فعاليت پليس سبب هدررفت بيت المال و هزينه‌هاي انجام شده مي‌شود افزود : هم اكنون درحال تنظيم نامه‌اي به دادستان هستيم تا با دستور دادستان براي بار ديگر وارد منطقه شويم.
نيكنام با اشاره به درگيري لفظي با پليس و توقيف دوربين روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي تهران گفت : ساعت ۳ بعد از ظهر درحالي كه نيروي انتظامي تقريبا از منطقه خارج شده بود پليس با اجراي ناقص احكام به دنبال پايان كار بود كه ما مانع از آن شديم.
وي با بيان اينكه اين بنا‌ها سبب تشديد سيلاب در زمان وقوع سيل مي‌شود افزود :  گروهي از متجاوزان با همراهي برخي افراد ديگر، مردم را تحريك مي‌كردند كه اين موضوع مشكل ما را عميق تركرد.
مدير امور منابع آب شركت آب منطقه‌اي تهران با اشاره به اينكه پليس، امنيت كامل را در منطقه برقرار نكرد گفت: تازماني كه امنيت ما بطور كامل برقرار نباشد براي اجراي احكام در آن منطقه حاضر نخواهيم شد البته در اين جهت منتظر نظر دادستان هستيم.
نيكنام با اشاره به آمادگي كامل شركت آب منطقه‌اي براي تخريب ۱۰ مورد باقي مانده از بنا‌هاي متجاوز افزود: اين برخورد پليس سبب افزايش جسارت متصرفان براي مقابله با ما مي‌شود.
وي گفت: از ۹ هكتار بستر رودخانه كه بايد آزاد مي‌شد، فقط ۵ هكتار آزاد سازي شده است.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها