ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : ‌ادامه كار پروژه‌هاي راه، حتي در تنگناي مالي
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 09:59     کد خبر: 90948

ترابر نيوز: ‌معاون وزير راه و شهرسازي گفت: تلاش دولت، جلوگيري تعطيلي پروژه‌ها حتي در تنگناي مالي است.
ترابر نيوز:
راه

‌به گزارش ايسنا، ‌خيرالله خادمي در جريان بازديد از پروژه‌هاي راهسازي دو محور زنجان - بيجار و زنجان – دندي، اظهار كرد: كشور با تنگناي مالي مواجه است اما رويكرد دولت در اين شرايط جلوگيري از تعطيلي پروژه‌ها است.

اين مسئول به اولويت‌بندي پروژه‌ها تاكيد كرد و افزود: بايد از طولاني شدن پروژه‌ها جلوگيري كرد؛ چراكه فصل كاري نيز محدود است و بايد تا پايان فصل كاري تكميل شوند.

مديرعامل شركت ساخت زيربناهاي وزارت راه و شهرسازي در مورد ارائه قير، يادآور شد: تحويل قير آغاز شده است و به پيمانكاران راه‌ها تحويل داده مي‌شود و اين اقدام سرعت پروژه‌ها را جلو مي‌اندازد.

اين مسئول با اشاره به اينكه خطوط ريلي تا مرز بازرگان پيش مي‌رود، عنوان كرد: راه‌آهن ميانه به تبريز در كريدور اصلي قرار دارد و اين محور دسترسي به مرز بازرگان را افزايش مي‌دهد.

وي توسعه مسير ريلي تهران – زنجان - تبريز را تحولي در حوزه راه دانست و گفت: در اين زمينه چهار خطه كردن محورهاي پيش‌بيني شده و دو خطه كردن زنجان - قزوين در دستور كار قرار دارد.

خادمي با بيان اينكه مسير ريلي سنندج محور مهم در غرب كشور است، عنوان كرد: تلاش مي‌شود تا دو سال آينده اين محور در شاخه كردستان به بهره‌برداري برسد و تا يك ماه آينده كميته جانمايي مسير و ايستگاه‌ها تشكيل و مطالعات آن انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان ايجرود نيز اظهار كرد: جاده زنجان - ايجرود يك مسير داراي اهميت است و از آنجايي كه راه يكي از محورهاي توسعه محسوب مي‌شود، مي‌تواند در رونق اقتصادي نيز تاثيرگذار باشد.

باي‌الله فتحي با بيان اينكه فصل كاري در استان زنجان و شهرستان ايجرود محدود است، عنوان كرد: بايد سريع‌تر پروژه‌هاي اين مسير آماده شود.

وي همچنين افزود: با توجه به كارخانه‌هاي متعدد در اين شهرستان بايد باراندازهاي راه‌آهن در نظر گرفته شود.


انتهاي پيام

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها