ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : بهشت زمين‌خواران كجاست؟
دوشنبه، 31 تیر 1398 - 11:16     کد خبر: 90453

ترابر نيوز: فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن با بيان "با اجراي احكام قضايي، تهران را به جهنم زمين‌خواران تبديل مي‌كنيم"، گفت: تخريب ۶۰ ويلا در منطقه سولقان در دستور كار قرار گرفت.

ترابر نيوز:

بهشت زمين‌خواران كجاست؟

به گزارش خبرگزاري تسنيم، سرهنگ پاسدار جواد خرمند اظهار كرد: زمين خواري جرم پيچيده اي است كه در سطح ملي و استانها بدون اغماض و گذشت با مسببان آن برخورد مي كنيم و اجازه نمي دهيم عده اي سود جو و فرصت طلب اراضي ملي را به تاراج ببرند.

 وي افزود: در سطح كشور با دستور قاطع دادستان كشور برخورد قاطع با زمين خواران شروع شده و حتي برخي از استانها نظير ايلام و كردستان سعي كرديم تا شعبات ويژه مبارزه با زمين خواري را راه اندازي كنيم.

وي با اشاره به منويات رهبر معظم انقلاب در برخورد جدي با زمين خواران و متعرضان به اراضي ملي تصريح كرد: خط قرمز ما در همه استانها مبارزه قاطع با زمين خواران است و سود جويان به ياد داشته باشند كه با قلع و قمع ساخت و سازهاي غير قانوني مواجه خواهند شد.

وي با تاكيد بر اين‌كه با يك عزم ملي و روحيه جهادي بايد به نفع مردم حركت كنيم تا اجازه ساخت و سازها ي غير قانوني را در اراضي ملي ندهيم، افزود: تا كنون 10 هزار مورد گزارش مردمي در مورد زمين خواري دريافت كرديم و به سرعت اين گزارش ها مورد رصد و كنترل قرار گرفته است. نيروهاي ما به سيستم جي پي اس  و همچنين تبلت هاي مجهز به سامانه رصد تجهيز شده و در تلاش هستيم اتاق مانيتورينگ را به صورت متمركز در تهران راه اندازي كنيم تا گشت ها و نيروي هاي حفاظت ما در هر مرحله از عمليات مورد كنترل و رصد قرار گيرند.

وي در ادامه به رفع تصرف ده هكتار اراضي ملي در دماوند و تخريب ويلا سازي‌ها در اين منطقه اشاره كرد و گفت: عده اي سود جو با بريدن درختان سيب و تخريب باغات در اين منطقه اقدام به ويلا سازي كردند كه ارزش آن 500 ميليون  تا يك ميليارد تومان بوده كه يك شبه همه آنها را تخريب كرديم.

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن يادآور شد:‌ در منطقه سولقان نيز چنين تصرف ارضي ملي رخ داده بود به طوري كه با قطعي شدن احكام تخريب 60 باب ويلا در اين منطقه در دستور كار قرار گرفته است.

 انتهاي پيام/


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها