ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : ضرورت ايجاد توقفگاه‌هاي ايمن براي وسايل نقليه سنگين/ نفت كش‌ها در ساعت پرترافيك مجاز به تردد در سطح شهر نيستند
شنبه، 4 خرداد 1398 - 12:30     کد خبر: 90044

ترابر نيوز: ئيس پليس راهور مركز استان كرمان با اشاره به برخورد قانوني با تردد وسايل نقليه سنگين در سطح شهر كرمان گفت: بايد توقفگاه هاي ايمن و مناسب براي خودروهاي سنگين در نظر گرفته شود.

ترابر نيوز:

توقفگاه‌هاي ايمن براي وسايل نقليه سنگين ايجاد شود

سرهنگ علي اكبر نصيري در گفتگو با مهر اظهار كرد: ماه مبارك رمضان بر ترافيك تأثيرگذار است و براين اساس پيك ترافيك به ساعات قبل از افطار منتقل مي‌شود و در برخي موارد شاهد سرعت غيرمجاز و ثقل ترافيك هستيم.

وي در خصوص وضعيت تردد وسايل نقليه سنگين در سطح شهر كرمان ادامه داد: قرار بود پاركينگ‌هايي در نقاط مختلف و در نزديكي شهر كرمان تعبيه شود.

سرهنگ نصيري ادامه داد: بخشي از كار توسط شهرداري انجام شده و زمين‌هايي براي ساخت اين پاركينگ‌ها در نظر گرفته شد اما بروز برخي مشكلات در برخي مناطق باعث مغفول ماندن اين مساله تا به امروز شده است.

رئيس پليس راهور مركز استان كرمان در خصوص پارك اين خودروها در شهر كرمان تصريح كرد: حواشي شهر گرفتار اين معضل است و ورود اين خودروها به شهر ضمن ايجاد معضلات زيست محيطي، باعث سلب آسايش ساكنان شهرها مي‌شود.

وي از اعمال قانون توسط پليس با رانندگان وسايل نقليه سنگين خبر داد و گفت: در كنار اين مساله بايد نياز رانندگان خودروهاي سنگين شناسايي و براي رفع آنها چاره انديشي شود.

سرهنگ نصيري عنوان كرد: اعمال قانون در اين زمينه صورت مي‌گيرد و در خصوص وسال نقليه حامل سوخت حساسيت بيشتر است چرا كه كوچك‌ترين اتفاق مي‌تواند محله‌اي را به مخاطره بياندازد.

رئيس پليس راهور مركز استان كرمان تاكيد كرد: بايد توفقگاه هاي ايمن و مناسب براي وسايل نقليه سنگين در نظر گرفته شود.

وي گفت: تردد نفت كش‌ها براي سوخت رساني به پمپ بنزين‌هاي سطح شهر زمان بندي شده و در ساعت پرترافيك مجاز به تردد در سطح شهر نيستند.

وي همچنين بيان كرد: در شوراي ترافيك كرمان دو طرح بهسازي و ايمن سازي ميدان بيرم آباد مطرح شده كه بعد از رفع نواقص و تصويب، اجرا مي‌شود. اين طرح از طريق رفع تلاقي‌هاي خطرساز اجرايي مي‌شود.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها