ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : پرايد شاگرد اول مردودي ها/وانت پيكان بيشترين آلايندگي را در پايتخت دارد
چهارشنبه، 22 آذر 1396 - 15:20     کد خبر: 82520

ترابر نيوز: مدير عامل ستاد مركزي معاينه فني شهر تهران گفت: در تست‌هاي معاينه فني فراواني مردودي به خودروي پرايد تعلق مي‌گيرد و اين خودرو شاگرد اول مردودي‌هاست.
ترابر نيوز:

پرايد شاگرد اول شد/وانت پيكان بيشترين آلايندگي را در پايتخت داردسيد نواب حسيني منش، مدير عامل ستاد مركزي معاينه فني شهر تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار كرد: در تست‌هاي معاينه فني فراواني مردودي به خودروي پرايد تعلق مي‌گيرد و اين خودرو شاگرد اول مردودي‌هاست.

وي در ادامه افزود: بيشترين خودرويي كه در تست‌هاي آلايندگي معاينه فني رد شدند به ترتيب وانت پيكان و وانت نيسان است. اما در تست ترمز بيشترين مردودي به وانت نيسان تعلق دارد.

مدير عامل ستاد مركزي معاينه فني شهر تهران بيان كرد:‌انحراف فرمان و عيوب ظاهري در خودروي پرايد بيشتر از هر خودروي ديگري به چشم مي‌خورد و در ميان خودرو‌هاي وارداتي، MVM‌بيشترين مردودي را در عيوب ظاهري داشته است.

حسيني منش در پايان گفت: تا قبل از مرداد ماه كه حدود مجاز معاينه فني اعمال شود ميزان مردودي‌ها ۲۷ تا ۳۰ درصد بود كه ۸ درصد به خاطر آلايندگي و ۲۰ درصد به دليل ايمني خودرو بوده است، اما با حدود مجاز، اين درصد مردودي به مراتب افزايش مي‌يابد.

انتهاي پيام/


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها