ترابر نيوز :پايگاه خبري تحليلي حمل و نقل : هشدار روزنامه جمهوري اسلامي درباره خطر نفوذي ها؛ چه كساني از سفر سردار زاهدي با خبر بودند؟ عامل خيانت را پيدا كنيد/ به سازنده اس۳۰۰ و اس۴۰۰ اعتماد نكنيد
دوشنبه، 27 فروردین 1403 - 11:59     کد خبر: 105262

ترابر نيوز:
نفوذي را بايد در ميان خودي‌ها جستجو كرد. در نزديكترين حلقه دوستان. همان‌ها كه مي‌شنوند حرف‌ها را. آشنايند با كدها و نشانه‌ها.
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه جمهوري اسلامي نوشت:

جوابِ رد شدن صهيونيست‌ها از خط قرمز مان راقاطعانه با صدها موشك و پهپاد و با عبور تنبيه‌كننده از خط وط قرمزشان پاسخ داديم.

 
 

چه اين ماجرا به پايان برسد و يا خداي نكرده با جنون آنان ادامه يابد، ما بايد ديوار خانه خود را بلند و مقاوم كنيم.

اولين قدم هم اين است كه منفذها را بكاويم، بيابيم و چنان ببنديم كه هيچ نفوذيي نتواند راهي در آن براي خود باز كند. ما از نفوذي‌ها كم ضربه نخورده‌ايم. آنچه در كنسولگري در دمشق اتفاق افتاد، فقط آخرين نمونه ماجرا بود و الّا از اول انقلاب تا كنون هرجا ضربه خورده ايم، پاي نفوذي‌ها در ميان بوده است.

 

از انفجار حزب جمهوري اسلامي تا دفتر نخست وزيري تا هرجاي ديگر. شناسايي و شكار آنان مي‌تواند امنيت را ارتقا دهد و الّا اگر آنان باشند و همه تجهيزات جنگي جهان را در اختيار داشته باشيم باز راه به مقصد نخواهيم برد. بايد ديوارها را بكاويم. موش‌ها را بيابيم و گوشِ شان را چنان بكشيم كه درس عبرت شود براي همه گوش‌هايي كه به داد و ستد با زبان مشغولند تا به زيان ايران و انقلاب اقدامي صورت گيرد.

نفوذي را بايد در ميان خودي‌ها جستجو كرد. در نزديكترين حلقه دوستان. همان‌ها كه مي‌شنوند حرف‌ها را. آشنايند با كدها و نشانه‌ها.

اين بار بياييم و داستان را از آول به آخر بخوانيم. چه كساني از رفتنِ سردار زاهدي مطلع بودند؟ علامت سؤال را جلوي تك به تك‌شان بگيريم و جواب‌شان را عيار بسنجيم تا معلوم شود دهان و كلمات كدامشان بوي خيانت دارد. به ديوار شبه‌دوستان هم تكيه نكنيم. در سوريه و لبنان كه جاسوس روان است، كسي را به دوستي نگيريم. روي ديوار صاحبان اس۳۰۰ و اس۴۰۰ هم كه هنگام حمله دشمن به خواب مي‌روند يادگاري ننويسيم. روي پاي خود بايستيم.

براي همراهي تمام ساحتي ملت هرچه مي‌توانيم هزينه كنيم. فقط ايراني است كه در دفاع از ايران تا پاي جان مي‌ايستد. فقط ملت است كه پاي اين مُلك جان مي‌دهد. به اين ملت و نگاه و نظرش احترام بگذاريم. اينان كه برخيزند، همه دشمنان يكي بعد از ديگري خواهند نشست. هوشياري هم يعني اعتلاي هارموني و تقويت همراستايي در اين ملت. اين مي‌تواند قدرت بازدارندگي ما را جاودانه كند.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها